Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Το Lonely Planet υμνεί την Πελοπόννησο, τα νερά και τις ομορφιές της και την παρουσιάζει ως τον κορυφαίο προορισμό για το καλοκαίρι του 2016...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
Βαλεντίνος Βασιλέσκου , Réseau International Σύμφωνα με τη συμφωνία για μια ειρηνική διευθέτηση του εμφυλίου πολέμου στη Συρία, δημιουργήθηκ...
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
Αν είναι ακριβή τα όσα δηλώνουν οι Κούρδοι της Συρίας, θα πρόκειται για τη μεγαλύτερη ανατροπή από τότε που ξεκίνησαν τα γεγονότα στη Συρ...
-
Δικαστές, Εισαγγελείς, Βουλευτές, Μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους: Η άσχημη πλευρά του θέματος των αποδοχών τους Του Γιάννη Αποστολί...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Σάββατο 4 Ιουνίου 2011
Η βελτίωση υποδομών λιμένων αναγκαία προϋπόθεση για το δίκτυο προσεγγίσεων
Τουρισμός: Τι ζητεί η RCC για ανάπτυξη κρουαζιέρας στην Ελλάδα
Κατάλληλες συνθήκες ώστε να αναπτύξει η Royal Caribbean, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιερόπλοιων στον κόσμο, το δίκτυο προσεγγίσεων των πλοίων της στην Ελλάδα, ζήτησε από τον υφυπουργό Πολιτισμού Γιώργο Νικητιάδη ο αντιπρόεδρος της RCC John Fox.
Ο αντιπρόεδρος της RCC, John Fox, προσφέρθηκε να βοηθήσει στη βελτίωση υποδομών με τεχνογνωσία και υποβολή συγκεκριμένων προτάσεων.
Οι δύο άντρες συναντήθηκαν στο κρουαζιερόπλοιο Celebrity Solstice, που είχε πιάσει στο λιμάνι του Πειραιά.
Στο πλοίο δυναμικότητος 3.000 επιβατών και 1.200 μελών πληρώματος, ο κ. Νικητιάδης, ανέπτυξε την κυβερνητική πολιτική και τις προθέσεις που αφορούν στην υποστήριξη του θαλάσσιου τουρισμού γενικότερα και της κρουαζιέρας ειδικότερα, ενώ αναφέρθηκε και στα αποτελέσματα των επαφών και συνομιλιών που έχουν πραγματοποιηθεί με πρωτοβουλία της κυβέρνησης για την ανάπτυξη του τομέα.
Ο κ. Fox από την πλευρά του μίλησε για τις δυνατότητες περισσότερων προσεγγίσεων κρουαζιερόπλοιων σε ελληνικά λιμάνια και δήλωσε ότι η εταιρεία του έχει πρόθεση με τις κατάλληλες συνθήκες να αναπτύξει τα δρομολόγια της προς την Ελλάδα.
Στη συζήτηση για την ανάπτυξη και βελτίωση των υποδομών στα λιμάνια, για τα κρουαζιερόπλοια και τους επιβάτες, ο κ. Fox προσφέρθηκε να βοηθήσει προσφέροντας τεχνογνωσία και να υποβάλει συγκεκριμένες προτάσεις.
Ο κ. Fox αναφέρθηκε επίσης στη σημασία που έχει για τους επιβάτες η ασφάλεια καθώς και ο έγκαιρος προγραμματισμός των δρομολογίων.
Μετά τη συνάντηση ο κ. Νικητιάδης σε δηλώσεις του τόνισε ότι οι προοπτικές είναι τεράστιες και ότι δεν πρέπει αυτό «το τρένο» να χαθεί.
Δέσμευση Γ. Διαμαντίδη
Για το θέμα των κατάλληλων συνθηκών στην πρόσφατη τοποθέτησή του στο συνέδριο της MEDCRUISE στην Αθήνα ο ΥΘΥΝΑΛ Γιάννης Διαμαντίδης αφού κάλεσε τις εταιρείες να έρθουν στην Ελλάδα προσέθεσε ότι: «Και αν στην πορεία δημιουργηθούν διάφορα προβλήματα το Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας είναι έτοιμο να τα αντιμετωπίσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Καλούμε και τις μεγάλες εταιρείες να βοηθήσουν και να έρθουν εδώ να συνεργαστούν μαζί μας, για να βοηθήσουν στην αξιοποίηση των λιμανιών μας για τη βελτίωση των λιμενικών υποδομών, αλλά και γενικότερα να ακούσουμε τους προβληματισμούς τους και μέσα από αυτούς τους προβληματισμούς να μπορέσουμε να δώσουμε τις καλύτερες εκείνες δυνατές λύσεις για το μέλλον της κρουαζιέρας».
Κριτική από τη Ν.Δ.
Στον αντίποδα, οι βουλευτές της Ν.Δ. Γιάννης Πλακιωτάκης και Όλγα Κεφαλογιάννη υπεύθυνοι για την εμπορική ναυτιλία και τον τουρισμό αντίστοιχα σε κοινή τους ανακοίνωση, υπογραμμίζουν ότι η αναμενόμενη μεγάλη αύξηση της κρουαζιέρας φέτος στην Ελλάδα δεν οφείλεται στα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση, αλλά στο γργονός των πολιτικών αναταραχών στη Βόρεια Αφρική.
«Φτάνει πια με την παραποίηση της αλήθειας. Η γενικότερη αύξηση της κίνησης της κρουαζιέρας στην Ελλάδα οφείλεται κατά κύριο λόγο στο ενδιαφέρον για τη Μεσόγειο, στις εξελίξεις στη Βόρεια Αφρική και όχι στην ατελή άρση του καμποτάζ», αναφέρουν και προσθέτουν: «Το μεγάλο στοίχημα είναι τα ελληνικά λιμάνια να γίνουν homeports, κάτι για το οποίο απαιτούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις και έργα υποδομής.
Διότι με την υποτιθέμενη, γεμάτη στρεβλώσεις και παγκόσμιες πρωτοτυπίες, άρση του καμποτάζ, με την ακύρωση έτοιμων συμβάσεων αναβάθμισης για λιμάνια και καθυστερημένες συσκέψεις εντυπώσεων, δε γίνεται δουλειά», ενώ καταλήγουν: «Ο μόνος τρόπος είναι να γίνουμε ανταγωνιστικοί, με σαφή προσανατολισμό και σχέδιο.
Κάτι, όμως, δύσκολο αν όχι απίθανο για την κυβέρνηση των εκπροσώπων του Μνημονίου. Διότι, όταν αντικρούονται ακόμη και οι διακηρύξεις του υπουργού Επικρατείας και του προέδρου του Ο.Λ.Π, τότε σίγουρα δεν έχουμε κάτι να περιμένουμε».
ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΙΜΠΛΑΚΗΣ - atsimp@naftemporiki.gr
Ναυτεμπορική
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/06/blog-post_2820.html
Τουρισμός: Τι ζητεί η RCC για ανάπτυξη κρουαζιέρας στην Ελλάδα
Κατάλληλες συνθήκες ώστε να αναπτύξει η Royal Caribbean, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιερόπλοιων στον κόσμο, το δίκτυο προσεγγίσεων των πλοίων της στην Ελλάδα, ζήτησε από τον υφυπουργό Πολιτισμού Γιώργο Νικητιάδη ο αντιπρόεδρος της RCC John Fox.
Ο αντιπρόεδρος της RCC, John Fox, προσφέρθηκε να βοηθήσει στη βελτίωση υποδομών με τεχνογνωσία και υποβολή συγκεκριμένων προτάσεων. |
Ο αντιπρόεδρος της RCC, John Fox, προσφέρθηκε να βοηθήσει στη βελτίωση υποδομών με τεχνογνωσία και υποβολή συγκεκριμένων προτάσεων.
Οι δύο άντρες συναντήθηκαν στο κρουαζιερόπλοιο Celebrity Solstice, που είχε πιάσει στο λιμάνι του Πειραιά.
Στο πλοίο δυναμικότητος 3.000 επιβατών και 1.200 μελών πληρώματος, ο κ. Νικητιάδης, ανέπτυξε την κυβερνητική πολιτική και τις προθέσεις που αφορούν στην υποστήριξη του θαλάσσιου τουρισμού γενικότερα και της κρουαζιέρας ειδικότερα, ενώ αναφέρθηκε και στα αποτελέσματα των επαφών και συνομιλιών που έχουν πραγματοποιηθεί με πρωτοβουλία της κυβέρνησης για την ανάπτυξη του τομέα.
Ο κ. Fox από την πλευρά του μίλησε για τις δυνατότητες περισσότερων προσεγγίσεων κρουαζιερόπλοιων σε ελληνικά λιμάνια και δήλωσε ότι η εταιρεία του έχει πρόθεση με τις κατάλληλες συνθήκες να αναπτύξει τα δρομολόγια της προς την Ελλάδα.
Στη συζήτηση για την ανάπτυξη και βελτίωση των υποδομών στα λιμάνια, για τα κρουαζιερόπλοια και τους επιβάτες, ο κ. Fox προσφέρθηκε να βοηθήσει προσφέροντας τεχνογνωσία και να υποβάλει συγκεκριμένες προτάσεις.
Ο κ. Fox αναφέρθηκε επίσης στη σημασία που έχει για τους επιβάτες η ασφάλεια καθώς και ο έγκαιρος προγραμματισμός των δρομολογίων.
Μετά τη συνάντηση ο κ. Νικητιάδης σε δηλώσεις του τόνισε ότι οι προοπτικές είναι τεράστιες και ότι δεν πρέπει αυτό «το τρένο» να χαθεί.
Δέσμευση Γ. Διαμαντίδη
Για το θέμα των κατάλληλων συνθηκών στην πρόσφατη τοποθέτησή του στο συνέδριο της MEDCRUISE στην Αθήνα ο ΥΘΥΝΑΛ Γιάννης Διαμαντίδης αφού κάλεσε τις εταιρείες να έρθουν στην Ελλάδα προσέθεσε ότι: «Και αν στην πορεία δημιουργηθούν διάφορα προβλήματα το Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας είναι έτοιμο να τα αντιμετωπίσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Καλούμε και τις μεγάλες εταιρείες να βοηθήσουν και να έρθουν εδώ να συνεργαστούν μαζί μας, για να βοηθήσουν στην αξιοποίηση των λιμανιών μας για τη βελτίωση των λιμενικών υποδομών, αλλά και γενικότερα να ακούσουμε τους προβληματισμούς τους και μέσα από αυτούς τους προβληματισμούς να μπορέσουμε να δώσουμε τις καλύτερες εκείνες δυνατές λύσεις για το μέλλον της κρουαζιέρας».
Κριτική από τη Ν.Δ.
Στον αντίποδα, οι βουλευτές της Ν.Δ. Γιάννης Πλακιωτάκης και Όλγα Κεφαλογιάννη υπεύθυνοι για την εμπορική ναυτιλία και τον τουρισμό αντίστοιχα σε κοινή τους ανακοίνωση, υπογραμμίζουν ότι η αναμενόμενη μεγάλη αύξηση της κρουαζιέρας φέτος στην Ελλάδα δεν οφείλεται στα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση, αλλά στο γργονός των πολιτικών αναταραχών στη Βόρεια Αφρική.
«Φτάνει πια με την παραποίηση της αλήθειας. Η γενικότερη αύξηση της κίνησης της κρουαζιέρας στην Ελλάδα οφείλεται κατά κύριο λόγο στο ενδιαφέρον για τη Μεσόγειο, στις εξελίξεις στη Βόρεια Αφρική και όχι στην ατελή άρση του καμποτάζ», αναφέρουν και προσθέτουν: «Το μεγάλο στοίχημα είναι τα ελληνικά λιμάνια να γίνουν homeports, κάτι για το οποίο απαιτούνται συγκεκριμένες προϋποθέσεις και έργα υποδομής.
Διότι με την υποτιθέμενη, γεμάτη στρεβλώσεις και παγκόσμιες πρωτοτυπίες, άρση του καμποτάζ, με την ακύρωση έτοιμων συμβάσεων αναβάθμισης για λιμάνια και καθυστερημένες συσκέψεις εντυπώσεων, δε γίνεται δουλειά», ενώ καταλήγουν: «Ο μόνος τρόπος είναι να γίνουμε ανταγωνιστικοί, με σαφή προσανατολισμό και σχέδιο.
Κάτι, όμως, δύσκολο αν όχι απίθανο για την κυβέρνηση των εκπροσώπων του Μνημονίου. Διότι, όταν αντικρούονται ακόμη και οι διακηρύξεις του υπουργού Επικρατείας και του προέδρου του Ο.Λ.Π, τότε σίγουρα δεν έχουμε κάτι να περιμένουμε».
ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΙΜΠΛΑΚΗΣ - atsimp@naftemporiki.gr
Ναυτεμπορική
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/06/blog-post_2820.html
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου