Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Το Lonely Planet υμνεί την Πελοπόννησο, τα νερά και τις ομορφιές της και την παρουσιάζει ως τον κορυφαίο προορισμό για το καλοκαίρι του 2016...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
Βαλεντίνος Βασιλέσκου , Réseau International Σύμφωνα με τη συμφωνία για μια ειρηνική διευθέτηση του εμφυλίου πολέμου στη Συρία, δημιουργήθηκ...
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
Αν είναι ακριβή τα όσα δηλώνουν οι Κούρδοι της Συρίας, θα πρόκειται για τη μεγαλύτερη ανατροπή από τότε που ξεκίνησαν τα γεγονότα στη Συρ...
-
Δικαστές, Εισαγγελείς, Βουλευτές, Μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους: Η άσχημη πλευρά του θέματος των αποδοχών τους Του Γιάννη Αποστολί...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011
«Οι συνομιλίες έχουν παγώσει. Τη μπάλα έχει πλέον η Τουρκία», ανέφερε ο αντιπρόεδρος της ρωσικής εταιρίας Transneft.
Δεν προτίθεται να εγκαταλείψει η ρωσική Transneft το πρόγραμμα κατασκευής του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, αλλά θα το θέσει σε «καθεστώς ετοιμότητας» τον Οκτώβριο-Νοέμβριο, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα στην RBC Daily, το οποίο επικαλείται δηλώσεις του αντιπροέδρου της εταιρείας διαχείρισης της λειτουργίας τον εν λόγω αγωγού, Μιχαήλ Μπαρκόφ.
Ο αγωγός προορίζεται για τη μεταφορά αργού πετρελαίου από τη Ρωσία και την περιοχή της Κασπίας στο βουλγαρικό λιμάνι Μπουργκάς, στη Μαύρη Θάλασσα και στη συνέχεια δια ξηράς στο ελληνικό λιμάνι Αλεξανδρούπολη στο Αιγαίο, παρακάμπτοντας τον Βόσπορο και τα Δαρδανέλια.
Παράλληλα, με δηλώσεις του στο ρωσικό ειδησεογραφικό πρακτορείο RIA Novosti, το Σαββατοκύριακο, ο κ. Μπαρκόφ, υπογράμμισε ότι έχουν «παγώσει» οι εργασίες για το ανταγωνιστικό πρόγραμμα του πετρελαιαγωγού Σαμσούντα-Τσεϊχάν.
Η πρώτη σχετική συμφωνία υπογράφηκε, το 2009, στο Μιλάνο, από τον τουρκικό όμιλο Τσαλίκ και την ιταλική Eni. Στο πρόγραμμα του μήκους 550 χλμ και δυναμικότητας μεταφοράς μεταξύ 50 και 70 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων αγωγού, συμμετέχουν οι ρωσικές εταιρείες Transneft, Rosneft και Sovcomflot.
«Το πρόγραμμα χαίρει της υποστήριξης της Τουρκίας, αλλά με την οικονομική έννοια δεν είναι υλοποιήσιμο. Οι συνομιλίες έχουν παγώσει. Τη μπάλα έχει πλέον η Τουρκία», είπε ο αντιπρόεδρος της Transneft, προσθέτοντας ότι η Άγκυρα πρέπει «να προσφέρει πιο ευνοϊκούς όρους». Οι δηλώσεις αυτές έρχονται λίγες μέρες πριν από την προγραμματισμένη, για τις 8 Σεπτεμβρίου, επίσκεψη του Τούρκου προέδρου Αμπντουλάχ Γκιούλ στη Μόσχα.
Δημοσίευμα στην Hurriyet Daily News & Economic Review, που επικαλείται τις δηλώσεις του κ. Μπαρκόφ, υπενθυμίζει ότι οι ρωσικές εταιρείες υποστηρίζουν πως το κόστος μεταφοράς αργού μέσω του αγωγού θα είναι τριπλάσιο του κόστους μεταφοράς του μέσω του Βοσπόρου. Η εκτίμηση αυτή τις οδήγησε να ζητήσουν πολλές φορές φορολογική εξαίρεση στην Τουρκία. Τον περασμένο Οκτώβριο, ο πρόεδρος της Transneft Νικολάι Τοκάρεφ ζήτησε, ρητά, «προνομιακό φορολογικό καθεστώς στην Τουρκία», που θα εγγυόταν ανταγωνιστικές τιμές.
Σχολιάζοντας τις δηλώσεις Μπαρκόφ, ο Τούρκος υπουργός Ενέργειας Τανέρ Γιλντίζ είπε χθες στη Hurriyet Daily News & Economic Review ότι «η Transneft δεν είναι η μόνη ορίζουσα στο πρόγραμμα. Πρέπει, όμως, να ληφθεί υπόψη. Ποτέ δεν σκεφτήκαμε φορολογικές εξαιρέσεις για τις ρωσικές εταιρείες. Ωστόσο, τα πάντα μπορούν να συζητηθούν μεταξύ των κυβερνήσεων των δύο χωρών».
Διευκρίνισε, επίσης, ότι το πυρηνικό εργοστάσιο, που πρόκειται να κατασκευαστεί από ρωσική κοινοπραξία με επικεφαλής της ZAO Atomstroyexport στο Ακουγιού, στη νότια Τουρκία, είναι τελείως ανεξάρτητο από τις συνομιλίες για τον αγωγό πετρελαίου. Απαντώντας, τέλος, στην κριτική που δέχθηκε για αυξανόμενη ενεργειακή εξάρτηση της Τουρκίας από τη Ρωσία, καθώς η κοινοπραξία θα είναι επίσης ιδιοκτήτης και διαχειριστής του εργοστασίου, τόνισε πως η πρώτη συνέπεια της απόκτησης πυρηνικής τεχνολογίας για παραγωγή ενέργειας θα είναι «ο περιορισμός της αγοράς ποσοτήτων φυσικού αερίου από τη Μόσχα».
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/09/blog-post_4664.html
Δεν προτίθεται να εγκαταλείψει η ρωσική Transneft το πρόγραμμα κατασκευής του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, αλλά θα το θέσει σε «καθεστώς ετοιμότητας» τον Οκτώβριο-Νοέμβριο, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα στην RBC Daily, το οποίο επικαλείται δηλώσεις του αντιπροέδρου της εταιρείας διαχείρισης της λειτουργίας τον εν λόγω αγωγού, Μιχαήλ Μπαρκόφ.
Ο αγωγός προορίζεται για τη μεταφορά αργού πετρελαίου από τη Ρωσία και την περιοχή της Κασπίας στο βουλγαρικό λιμάνι Μπουργκάς, στη Μαύρη Θάλασσα και στη συνέχεια δια ξηράς στο ελληνικό λιμάνι Αλεξανδρούπολη στο Αιγαίο, παρακάμπτοντας τον Βόσπορο και τα Δαρδανέλια.
Παράλληλα, με δηλώσεις του στο ρωσικό ειδησεογραφικό πρακτορείο RIA Novosti, το Σαββατοκύριακο, ο κ. Μπαρκόφ, υπογράμμισε ότι έχουν «παγώσει» οι εργασίες για το ανταγωνιστικό πρόγραμμα του πετρελαιαγωγού Σαμσούντα-Τσεϊχάν.
Η πρώτη σχετική συμφωνία υπογράφηκε, το 2009, στο Μιλάνο, από τον τουρκικό όμιλο Τσαλίκ και την ιταλική Eni. Στο πρόγραμμα του μήκους 550 χλμ και δυναμικότητας μεταφοράς μεταξύ 50 και 70 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων αγωγού, συμμετέχουν οι ρωσικές εταιρείες Transneft, Rosneft και Sovcomflot.
«Το πρόγραμμα χαίρει της υποστήριξης της Τουρκίας, αλλά με την οικονομική έννοια δεν είναι υλοποιήσιμο. Οι συνομιλίες έχουν παγώσει. Τη μπάλα έχει πλέον η Τουρκία», είπε ο αντιπρόεδρος της Transneft, προσθέτοντας ότι η Άγκυρα πρέπει «να προσφέρει πιο ευνοϊκούς όρους». Οι δηλώσεις αυτές έρχονται λίγες μέρες πριν από την προγραμματισμένη, για τις 8 Σεπτεμβρίου, επίσκεψη του Τούρκου προέδρου Αμπντουλάχ Γκιούλ στη Μόσχα.
Δημοσίευμα στην Hurriyet Daily News & Economic Review, που επικαλείται τις δηλώσεις του κ. Μπαρκόφ, υπενθυμίζει ότι οι ρωσικές εταιρείες υποστηρίζουν πως το κόστος μεταφοράς αργού μέσω του αγωγού θα είναι τριπλάσιο του κόστους μεταφοράς του μέσω του Βοσπόρου. Η εκτίμηση αυτή τις οδήγησε να ζητήσουν πολλές φορές φορολογική εξαίρεση στην Τουρκία. Τον περασμένο Οκτώβριο, ο πρόεδρος της Transneft Νικολάι Τοκάρεφ ζήτησε, ρητά, «προνομιακό φορολογικό καθεστώς στην Τουρκία», που θα εγγυόταν ανταγωνιστικές τιμές.
Σχολιάζοντας τις δηλώσεις Μπαρκόφ, ο Τούρκος υπουργός Ενέργειας Τανέρ Γιλντίζ είπε χθες στη Hurriyet Daily News & Economic Review ότι «η Transneft δεν είναι η μόνη ορίζουσα στο πρόγραμμα. Πρέπει, όμως, να ληφθεί υπόψη. Ποτέ δεν σκεφτήκαμε φορολογικές εξαιρέσεις για τις ρωσικές εταιρείες. Ωστόσο, τα πάντα μπορούν να συζητηθούν μεταξύ των κυβερνήσεων των δύο χωρών».
Διευκρίνισε, επίσης, ότι το πυρηνικό εργοστάσιο, που πρόκειται να κατασκευαστεί από ρωσική κοινοπραξία με επικεφαλής της ZAO Atomstroyexport στο Ακουγιού, στη νότια Τουρκία, είναι τελείως ανεξάρτητο από τις συνομιλίες για τον αγωγό πετρελαίου. Απαντώντας, τέλος, στην κριτική που δέχθηκε για αυξανόμενη ενεργειακή εξάρτηση της Τουρκίας από τη Ρωσία, καθώς η κοινοπραξία θα είναι επίσης ιδιοκτήτης και διαχειριστής του εργοστασίου, τόνισε πως η πρώτη συνέπεια της απόκτησης πυρηνικής τεχνολογίας για παραγωγή ενέργειας θα είναι «ο περιορισμός της αγοράς ποσοτήτων φυσικού αερίου από τη Μόσχα».
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/09/blog-post_4664.html
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου