Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
Το Lonely Planet υμνεί την Πελοπόννησο, τα νερά και τις ομορφιές της και την παρουσιάζει ως τον κορυφαίο προορισμό για το καλοκαίρι του 2016...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
Ο Σαλί Μπερίσα, πρώην πρόεδρος της Αλβανίας και πρωθυπουργός της χώρας, προέβη σε μια εξομολόγηση που έδωσε βάση στις φήμες που υπήρχαν μ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
Μάρκος Τρούλης* Εισαγωγή Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ταυτίσει την έννοια της ενεργειακής ασφαλείας (energy security) με τη διασφάλιση του στ...
-
Με κόκκινο σημειώνεται ο συριακός στρατός, με κίτρινο οι κουρδικές δυνάμεις και με γκρι οι τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους (φωτ.: Σ. Κ...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ο αγώνας δρόμου για την ανάδειξη του επιχειρηματικού σχήματος που θα αναλάβει τα δικαιώματα μεταφοράς αερίου του αζέρικου κοιτάσματος SDII. Αποφάσεις αναμένονται μέχρι τον Ιούνιο 2013, (χωρίς να αποκλείεται να υπάρξει απόφαση ακόμα και το Δεκέμβριο). Μνηστήρες, στην τελική ευθεία είναι ο αγωγός Nabucco WEST, και ο αγωγός Trans-Adriatic Pipeline.
Οι επαφές από τους ενδιαφερόμενους εντείνονται, μετά την ανακοίνωση που είχε γίνει μέσα στο καλοκαίρι SDII, ότι πέρα από τον TAP, έτερος διεκδικητής είναι Ναμπούκο West, αλλά και την είσοδο της ΒΡ στο σχήμα του ΤΑΡ. Στελέχη, μάλιστα, της κοινοπραξίας και υψηλόβαθμοι
εκπρόσωποι της BP, που είναι επικεφαλής της κοινοπραξίας (BP, STAT OIL. SOCAR βασικοί μέτοχοι του SDII) έχουν συσκέψεις συνεχώς στην Aθήνα, όπου έχουν τακτικές συναντήσεις με κυβερνητικά στελέχη στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Eξωτερικών.
Η ελληνική κυβέρνηση αντιλαμβανόμενη τη μεγάλη επενδυτική ευκαιρία έχει ενεργοποιηθεί δυναμικά και με κάθε ευκαιρία δηλώνει ότι θέλει να εκμεταλλευτεί την επένδυση η οποία αναβαθμίζει τη γεωστρατηγική θέση της χώρας .
Ήδη, την Τρίτη υπήρξε νέα συνάντηση σε ιδιαίτερα εγκάρδιο κλίμα στο Υπουργείο Εξωτερικών μεταξύ του υπουργού Δημήτρη Αβραμόπουλου και αντιπροσωπείας της εταιρείας Trans Adriatic Pipeline (TAP), υπό τον Kjetil Tungland (Managing Director-TAP Project).
Κατά τη συνάντηση επιβεβαιώθηκε το ισχυρό ενδιαφέρον και η πολιτική βούληση για την υλοποίηση του έργου, σε συντονισμό με όλες τις ενδιαφερόμενες πλευρές και συζητήθηκαν οι διάφορες πτυχές του σχεδίου.
Είναι γνωστό, άλλωστε, σε όσους γνωρίζουν καλά τις ισορροπίες στη διοίκηση της κοινοπραξίας ότι η κυβερνητική υποστήριξη στους σχεδιαζόμενους αγωγούς βαραίνει πολύ, καθώς σχετίζεται με αδειοδοτήσεις, διακρατικές σχέσεις κλπ που επηρεάζουν την έναρξη της ροής του αερίου.
Καθώς η ώρα της απόφασης πλησιάζει εντείνεται το παρασκήνιο. Απαιτούνται γρήγορες και αποφασιστικές κινήσεις , καθώς η επιλογή του TAP, είναι ζωτικής σημασίας για την Ελλάδα. Πέρα από την επανένταξή της στο χάρτη των αγωγών, η κατασκευή του θα φέρει επενδύσεις ύψους 1,5 δισ. ευρώ, 2.000 άμεσες και 10.000 έμμεσες θέσεις εργασίας, ενώ θα αποτελέσει ισχυρό μήνυμα επενδυτικής εμπιστοσύνης προς τη χώρα. Άλλωστε η αξιοποίηση του SDII είναι μια από τις μεγαλύτερες αυτή τη στιγμή βιομηχανικές επενδύσεις στον κόσμο κι εκεί η Ελλάδα φιλοδοξεί , να αποτελέσει δίοδο για το αζέρικο αέριο και να καταστεί μέρος της συνολικής στρατηγικής της ΕΕ για διαφοροποίηση των ενεργειακών της πηγών της.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΤΑΡ, ο οποίος πέρα από τα σημαντικά ερείσματα στο Μπακού, διαθέτει υψηλά περιβαλλοντικά εχέγγυα, αλλά και ισχυρά επιχειρηματικά όπλα καθώς στην κοινοπραξία του συμμετέχουν η βρετανική ΒΡ(που ηγείται στο SDII) , η νορβηγική Statoil (συμμετέχει με 25% και στην κοινοπραξία του Σαχ Ντενίζ 2), η EGL (ελβετική ΔΕΗ), η γερμανική E.ON, ενώ είναι σε συζητήσεις και με την ιταλική ENEL (το πρώην μονοπώλιο ηλεκτρισμού).
EurActiv.gr
Οι επαφές από τους ενδιαφερόμενους εντείνονται, μετά την ανακοίνωση που είχε γίνει μέσα στο καλοκαίρι SDII, ότι πέρα από τον TAP, έτερος διεκδικητής είναι Ναμπούκο West, αλλά και την είσοδο της ΒΡ στο σχήμα του ΤΑΡ. Στελέχη, μάλιστα, της κοινοπραξίας και υψηλόβαθμοι
εκπρόσωποι της BP, που είναι επικεφαλής της κοινοπραξίας (BP, STAT OIL. SOCAR βασικοί μέτοχοι του SDII) έχουν συσκέψεις συνεχώς στην Aθήνα, όπου έχουν τακτικές συναντήσεις με κυβερνητικά στελέχη στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Eξωτερικών.
Η ελληνική κυβέρνηση αντιλαμβανόμενη τη μεγάλη επενδυτική ευκαιρία έχει ενεργοποιηθεί δυναμικά και με κάθε ευκαιρία δηλώνει ότι θέλει να εκμεταλλευτεί την επένδυση η οποία αναβαθμίζει τη γεωστρατηγική θέση της χώρας .
Ήδη, την Τρίτη υπήρξε νέα συνάντηση σε ιδιαίτερα εγκάρδιο κλίμα στο Υπουργείο Εξωτερικών μεταξύ του υπουργού Δημήτρη Αβραμόπουλου και αντιπροσωπείας της εταιρείας Trans Adriatic Pipeline (TAP), υπό τον Kjetil Tungland (Managing Director-TAP Project).
Κατά τη συνάντηση επιβεβαιώθηκε το ισχυρό ενδιαφέρον και η πολιτική βούληση για την υλοποίηση του έργου, σε συντονισμό με όλες τις ενδιαφερόμενες πλευρές και συζητήθηκαν οι διάφορες πτυχές του σχεδίου.
Είναι γνωστό, άλλωστε, σε όσους γνωρίζουν καλά τις ισορροπίες στη διοίκηση της κοινοπραξίας ότι η κυβερνητική υποστήριξη στους σχεδιαζόμενους αγωγούς βαραίνει πολύ, καθώς σχετίζεται με αδειοδοτήσεις, διακρατικές σχέσεις κλπ που επηρεάζουν την έναρξη της ροής του αερίου.
Καθώς η ώρα της απόφασης πλησιάζει εντείνεται το παρασκήνιο. Απαιτούνται γρήγορες και αποφασιστικές κινήσεις , καθώς η επιλογή του TAP, είναι ζωτικής σημασίας για την Ελλάδα. Πέρα από την επανένταξή της στο χάρτη των αγωγών, η κατασκευή του θα φέρει επενδύσεις ύψους 1,5 δισ. ευρώ, 2.000 άμεσες και 10.000 έμμεσες θέσεις εργασίας, ενώ θα αποτελέσει ισχυρό μήνυμα επενδυτικής εμπιστοσύνης προς τη χώρα. Άλλωστε η αξιοποίηση του SDII είναι μια από τις μεγαλύτερες αυτή τη στιγμή βιομηχανικές επενδύσεις στον κόσμο κι εκεί η Ελλάδα φιλοδοξεί , να αποτελέσει δίοδο για το αζέρικο αέριο και να καταστεί μέρος της συνολικής στρατηγικής της ΕΕ για διαφοροποίηση των ενεργειακών της πηγών της.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΤΑΡ, ο οποίος πέρα από τα σημαντικά ερείσματα στο Μπακού, διαθέτει υψηλά περιβαλλοντικά εχέγγυα, αλλά και ισχυρά επιχειρηματικά όπλα καθώς στην κοινοπραξία του συμμετέχουν η βρετανική ΒΡ(που ηγείται στο SDII) , η νορβηγική Statoil (συμμετέχει με 25% και στην κοινοπραξία του Σαχ Ντενίζ 2), η EGL (ελβετική ΔΕΗ), η γερμανική E.ON, ενώ είναι σε συζητήσεις και με την ιταλική ENEL (το πρώην μονοπώλιο ηλεκτρισμού).
EurActiv.gr
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου