Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Από το Blogger.

Αρχειοθήκη

ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Νωρίτερα 30 μέλη του ΠΑΜΕ είχαν κάνει κατάληψη στο γραφείο του Υπουργού Εργασίας Γιάννη Βρούτση. Ο Υπουργός ωστόσο, δεν ήταν εκείνη την ώρα στο γραφείο του. Η ένταση προκλήθηκε όταν άνδρες των ΜΑΤ επιχείρησαν να διαλύσουν τη διαμαρτυρία.


___________________________________________________

Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.

Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.

Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...

2 Σχόλια:

antonopoulos giorgos είπε... Απαντήστε σε αυτό

δυναμεις καταστολης....χρυσε μου.....όλα αυτά είναι στημενα!......αυριο είναι η εκλογη!

antonopoulos giorgos είπε... Απαντήστε σε αυτό

εγω απλως .....ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ......τι θα γινει αν βγει ο Προεδρος της Δημοκρατιας και υπογραφουν τα Νεα Μετρα από τον Προεδρο της Δημοκρατιας.....η εντολη του δοσιλογου Σαμαρα θα είναι μια.......ΣΚΟΤΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΞΥΛΟ.....ΑΝΟΙΞΤΕ ΚΕΦΑΛΙΑ......ας προσεχαν.......εγω είμαι το Α και το Ω στο Ελλαδα......ΕΓΩ!....και η παρεα μου!.....αυτό το ξυλο δεν είναι τιποτα!....και βεβαια φταιει ο ΣΥΡΙΖΑ!

back to top