Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
Ο Σαλί Μπερίσα, πρώην πρόεδρος της Αλβανίας και πρωθυπουργός της χώρας, προέβη σε μια εξομολόγηση που έδωσε βάση στις φήμες που υπήρχαν μ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
Το Lonely Planet υμνεί την Πελοπόννησο, τα νερά και τις ομορφιές της και την παρουσιάζει ως τον κορυφαίο προορισμό για το καλοκαίρι του 2016...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
Μάρκος Τρούλης* Εισαγωγή Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ταυτίσει την έννοια της ενεργειακής ασφαλείας (energy security) με τη διασφάλιση του στ...
-
Με κόκκινο σημειώνεται ο συριακός στρατός, με κίτρινο οι κουρδικές δυνάμεις και με γκρι οι τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους (φωτ.: Σ. Κ...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013
Επηρεάζει 600-700 διασταυρώσεις και επιβάλλει μετακινήσεις χωρίς ΙΧ
Τράτσα Μάχη
Εξακόσιες με επτακόσιες διασταυρώσεις με φανάρια στο κέντρο της Αθήνας θα επηρεάσει η πεζοδρόμηση της οδού Πανεπιστημίου. Με δεδομένο ότι διέρχονται καθημερινά από αυτή την κεντρική οδική αρτηρία της Αθήνας 120.000 οχήματα κάθε ημέρα, η πεζοδρόμησή της βρέθηκε στο επίκεντρο ειδικής μελέτης για τις κυκλοφοριακές επιπτώσεις που θα έχει στην ευρύτερη περιοχή.
Σύμφωνα με τον κ. Ματθαίο Καρλαύτη, ο οποίος μελέτησε τις αναγκαίες παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν, η κίνηση στην Πανεπιστημίου, ανάλογα την ώρα, έχει μειωθεί από 7% έως 15% εξαιτίας της οικονομικής ύφεσης. Παρ' όλα αυτά η πεζοδρόμησή της θα επηρεάσει περίπου τους μισούς από τους 1.500 κόμβους που μελέτησαν. Όπως ανέφερε ο ίδιος την Πέμπτη 21/2 σε ημερίδα του Πράσινου Ταμείου, αποτελεί ακόμη ζητούμενο εάν οι διασταυρώσεις αυτές θα πρέπει να επανασχεδιαστούν ή θα πρέπει απλώς να γίνει διαφορετική ρύθμιση στα φανάρια.
Πάντως, όσο κι αν η εικόνα της ανατροπής των ρυθμών της πόλης προκαλεί προβληματισμό, οι επιστήμονες θεωρούν ότι δεν είναι παρά μία ευκαιρία για να αλλάξει μαζί με τη μορφή της πόλης και η νοοτροπία των κατοίκων της για τις μετακινήσεις τους.
Μνήμες Διονυσίου Αρεοπαγίτου
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο κ. Παναγιώτης Τουρνικιώτης, ο οποίος μελέτησε τις τάσεις και τις χρήσεις γης στην ευρύτερη περιοχή, θύμισε τις… τρομολάγνες προβλέψεις που είχαν ακουστεί όταν είχε αναγγελθεί η πεζοδρόμηση της Διονυσίου Αρεοπαγίτου στην Ακρόπολη, ένας δρόμος απ' όπου διέρχονταν 50.000 οχήματα ημερησίως. Ωστόσο, όπως τόνισε, η περιοχή αυτορυθμίστηκε σε μικρό χρονικό διάστημα.
Πάντως, σύμφωνα με τους δύο επιστήμονες οι πολίτες πρέπει να εκπαιδευτούν ώστε να κατεβαίνουν στο κέντρο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Άλλωστε στη νέα Πανεπιστημίου - όπως θα είναι στο τέλος του 2015, οπότε αναμένεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η ανάπλασή της - θα μπορούν να κυκλοφορούν μόνο οι πεζοί, τα ταξί και τα οχήματα ανάγκης, όπως ασθενοφόρα, απορριμματοφόρα.
Τα αυτοκίνητα δεν θα τη διασχίζουν σε όλο το μήκος της αλλά απλώς θα μπαίνουν και θα βγαίνουν. Η πεζοδρόμηση θα επεκταθεί ως τη Φιλελλήνων.
Σε λίγες ημέρες η τελική μελέτη
Η τελική μορφή που θα πάρει η οδός Πανεπιστημίου θα παρουσιαστεί στις 27 Φεβρουαρίου, οπότε και θα γίνει γνωστό ποια αρχιτεκτονική μελέτη κέρδισε στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό Rethink Athens τον οποίο έχει διοργανώσει το Ίδρυμα Ωνάση.
Ωστόσο, όπως επεσήμανε ο κ. Τουρνικιώτης, για να μπορέσει το έργο να προχωρήσει θα πρέπει να προλάβει να ενταχθεί για 80 εκατ. ευρώ στο ΕΣΠΑ, όπως έχει προγραμματιστεί, ώστε να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2015.
ΒΗΜΑ
Τράτσα Μάχη
Εξακόσιες με επτακόσιες διασταυρώσεις με φανάρια στο κέντρο της Αθήνας θα επηρεάσει η πεζοδρόμηση της οδού Πανεπιστημίου. Με δεδομένο ότι διέρχονται καθημερινά από αυτή την κεντρική οδική αρτηρία της Αθήνας 120.000 οχήματα κάθε ημέρα, η πεζοδρόμησή της βρέθηκε στο επίκεντρο ειδικής μελέτης για τις κυκλοφοριακές επιπτώσεις που θα έχει στην ευρύτερη περιοχή.
Σύμφωνα με τον κ. Ματθαίο Καρλαύτη, ο οποίος μελέτησε τις αναγκαίες παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν, η κίνηση στην Πανεπιστημίου, ανάλογα την ώρα, έχει μειωθεί από 7% έως 15% εξαιτίας της οικονομικής ύφεσης. Παρ' όλα αυτά η πεζοδρόμησή της θα επηρεάσει περίπου τους μισούς από τους 1.500 κόμβους που μελέτησαν. Όπως ανέφερε ο ίδιος την Πέμπτη 21/2 σε ημερίδα του Πράσινου Ταμείου, αποτελεί ακόμη ζητούμενο εάν οι διασταυρώσεις αυτές θα πρέπει να επανασχεδιαστούν ή θα πρέπει απλώς να γίνει διαφορετική ρύθμιση στα φανάρια.
Πάντως, όσο κι αν η εικόνα της ανατροπής των ρυθμών της πόλης προκαλεί προβληματισμό, οι επιστήμονες θεωρούν ότι δεν είναι παρά μία ευκαιρία για να αλλάξει μαζί με τη μορφή της πόλης και η νοοτροπία των κατοίκων της για τις μετακινήσεις τους.
Μνήμες Διονυσίου Αρεοπαγίτου
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο κ. Παναγιώτης Τουρνικιώτης, ο οποίος μελέτησε τις τάσεις και τις χρήσεις γης στην ευρύτερη περιοχή, θύμισε τις… τρομολάγνες προβλέψεις που είχαν ακουστεί όταν είχε αναγγελθεί η πεζοδρόμηση της Διονυσίου Αρεοπαγίτου στην Ακρόπολη, ένας δρόμος απ' όπου διέρχονταν 50.000 οχήματα ημερησίως. Ωστόσο, όπως τόνισε, η περιοχή αυτορυθμίστηκε σε μικρό χρονικό διάστημα.
Πάντως, σύμφωνα με τους δύο επιστήμονες οι πολίτες πρέπει να εκπαιδευτούν ώστε να κατεβαίνουν στο κέντρο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Άλλωστε στη νέα Πανεπιστημίου - όπως θα είναι στο τέλος του 2015, οπότε αναμένεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η ανάπλασή της - θα μπορούν να κυκλοφορούν μόνο οι πεζοί, τα ταξί και τα οχήματα ανάγκης, όπως ασθενοφόρα, απορριμματοφόρα.
Τα αυτοκίνητα δεν θα τη διασχίζουν σε όλο το μήκος της αλλά απλώς θα μπαίνουν και θα βγαίνουν. Η πεζοδρόμηση θα επεκταθεί ως τη Φιλελλήνων.
Σε λίγες ημέρες η τελική μελέτη
Η τελική μορφή που θα πάρει η οδός Πανεπιστημίου θα παρουσιαστεί στις 27 Φεβρουαρίου, οπότε και θα γίνει γνωστό ποια αρχιτεκτονική μελέτη κέρδισε στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό Rethink Athens τον οποίο έχει διοργανώσει το Ίδρυμα Ωνάση.
Ωστόσο, όπως επεσήμανε ο κ. Τουρνικιώτης, για να μπορέσει το έργο να προχωρήσει θα πρέπει να προλάβει να ενταχθεί για 80 εκατ. ευρώ στο ΕΣΠΑ, όπως έχει προγραμματιστεί, ώστε να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2015.
ΒΗΜΑ
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου