Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
Ο Σαλί Μπερίσα, πρώην πρόεδρος της Αλβανίας και πρωθυπουργός της χώρας, προέβη σε μια εξομολόγηση που έδωσε βάση στις φήμες που υπήρχαν μ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
Το Lonely Planet υμνεί την Πελοπόννησο, τα νερά και τις ομορφιές της και την παρουσιάζει ως τον κορυφαίο προορισμό για το καλοκαίρι του 2016...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
Μάρκος Τρούλης* Εισαγωγή Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ταυτίσει την έννοια της ενεργειακής ασφαλείας (energy security) με τη διασφάλιση του στ...
-
Με κόκκινο σημειώνεται ο συριακός στρατός, με κίτρινο οι κουρδικές δυνάμεις και με γκρι οι τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους (φωτ.: Σ. Κ...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Παρασκευή 30 Μαΐου 2014
του Μιχάλη Καϊταντζίδη
Ακόμη μιά φορά θα βρεθεί στην Αθήνα το αφεντικό της Gazprom Αλεξέι Μίλλερ. Όχι όμως για την εξαγορά της ΔΕΠΑ που ναυάγησε οριστικά, αλλά για να μιλήσει στη γενική συνέλευση Εuropean Business Congress, για τη χρήση του αερίου στην κίνηση των οχημάτων.
Τόσο η Gazprom όσο και άλλοι μεγάλοι παραγωγοί αερίου όπως το Κατάρ, στρέφονται στις εναλλακτικές χρήσεις του αερίου και κυρίως στην κίνηση οχημάτων και πλοίων.
Η επέκταση της χρήσης του φυσικού αερίου στην κίνηση των οχημάτων και πλοίων, αποτελεί πλέον στρατηγικό στόχο των μεγάλων παγκόσμιων παραγωγών, όπως η Gazprom και η Qatar Petroleum.
Με τις κινήσεις τους οι μεγάλοι παραγωγοί φυσικού αερίου, επιδιώκουν να αντισταθμίσουν τη μείωση της κατανάλωσης φυσικού αερίου σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες λόγω της μεγάλης διείσδυσης των ΑΠΕ στην ηλεκτροπαραγωγή, σε βάρος του φυσικού αερίου που χρησιμοποιείται ευρέως ως καύσιμο στις μονάδες συνδυασμένου κύκλου.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στη σημερινή 17η γενική συνέλευση του επιχειρηματικού συνδέσμου Εuropean Business Congress, στη Βουλιαγμένη, οι περισσότερες εισηγήσεις αφορούν τη χρήση του φυσικού αερίου στην αυτοκίνηση, θέμα για το οποίο θα μιλήσει και ο πρόεδρος του EBC και επικεφαλής της Gazprom Αλεξέι Μίλλερ.
Η ομιλία του Μίλλερ αφορά τη χρήση του φυσικού αερίου ως καύσιμου κίνησης και τις θετικές επιπτώσεις που έχει στο περιβάλλον, ενώ για άλλες πτυχές του ίδιου θέματος θα μιλήσουν μεταξύ άλλων ο Christopher Delbrueck πρόεδρος του δ.σ. της γερμανικής Ε.ΟΝ, ο Wim Groenedijk αντιπρόεδρος της ολλανδικής Gasunie, o Matthias Maedge διευθυντής της Ευρωπαϊκής Ένωσης Οχημάτων με φυσικό Αέριο (NGVA).
Ακόμη να σημειωθεί ότι στο συνέριο του Εuropean Business Congress θα παρευρεθούν και θα χαιρετίσουν ο υπουργός ΠΕΚΑ Γιάννης Μανιάτης, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες θα έχει συνάντηση με τον Αλξέι Μίλλερ, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΠΑ Σπύρος Παλαιογιάννης, όπως και ο CEO της Προμηθέας Gas Δημήτρης Κοπελούζος.
Σε ό,τι αφορά στη χρήση του υγροποιημένου αερίου στην κίνηση εμπορικών και επιβατικών πλοίων, διατυπώνεται καταρχήν ενδιαφέρον από επιχειρηματικά σχήματα που έχουν αναπτύξει σχέσεις με την Qatar Petroleum International, για τη δημιουργία υποδομής τροφοδοσίας πλοίων με LNG στον Πειραιά, αλλά και σε άλλα λιμάνια της Ελλάδας με μεγάλη κίνηση επιβατικών πλοίων.
Ο όλος σχεδιασμός βρίσκεται σε πολύ αρχικό στάδιο, ενώ όπως αναφέρουν πηγές της αγοράς, η υποκατάσταση του μαζούτ με υγροποιημένο φυσικό αέριο στην κίνηση των πλοίων έχει πολλά θετικά (κυρίως περιβαλλοντικά).
Ωστόσο, το όλο σχέδιο έχει να αντιμετωπίσει το υψηλό κόστος μετατροπής των μηχανών των πλοίων, τις χαμηλές καταναλώσεις και κυρίως το μεγάλο κόστος απόκτησης και χρήσης των ειδικών πλοίων (μικρά LNG Carriers), μέσω των οποίων θα εφοδιάζονται τα επιβατικά και εμπορικά πλοία.
Επιπλέον επισημαίνεται ότι θα απαιτηθεί να επιλυθούν ρυθμιστικά και κανονιστικά θέματα ως προς τη χρήση των εγκαταστάσεων αποθήκευσης υγροποιημένου αερίου της Ρεβυθούσας.
energia
Ακόμη μιά φορά θα βρεθεί στην Αθήνα το αφεντικό της Gazprom Αλεξέι Μίλλερ. Όχι όμως για την εξαγορά της ΔΕΠΑ που ναυάγησε οριστικά, αλλά για να μιλήσει στη γενική συνέλευση Εuropean Business Congress, για τη χρήση του αερίου στην κίνηση των οχημάτων.
Τόσο η Gazprom όσο και άλλοι μεγάλοι παραγωγοί αερίου όπως το Κατάρ, στρέφονται στις εναλλακτικές χρήσεις του αερίου και κυρίως στην κίνηση οχημάτων και πλοίων.
Η επέκταση της χρήσης του φυσικού αερίου στην κίνηση των οχημάτων και πλοίων, αποτελεί πλέον στρατηγικό στόχο των μεγάλων παγκόσμιων παραγωγών, όπως η Gazprom και η Qatar Petroleum.
Με τις κινήσεις τους οι μεγάλοι παραγωγοί φυσικού αερίου, επιδιώκουν να αντισταθμίσουν τη μείωση της κατανάλωσης φυσικού αερίου σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες λόγω της μεγάλης διείσδυσης των ΑΠΕ στην ηλεκτροπαραγωγή, σε βάρος του φυσικού αερίου που χρησιμοποιείται ευρέως ως καύσιμο στις μονάδες συνδυασμένου κύκλου.
Είναι χαρακτηριστικό ότι στη σημερινή 17η γενική συνέλευση του επιχειρηματικού συνδέσμου Εuropean Business Congress, στη Βουλιαγμένη, οι περισσότερες εισηγήσεις αφορούν τη χρήση του φυσικού αερίου στην αυτοκίνηση, θέμα για το οποίο θα μιλήσει και ο πρόεδρος του EBC και επικεφαλής της Gazprom Αλεξέι Μίλλερ.
Η ομιλία του Μίλλερ αφορά τη χρήση του φυσικού αερίου ως καύσιμου κίνησης και τις θετικές επιπτώσεις που έχει στο περιβάλλον, ενώ για άλλες πτυχές του ίδιου θέματος θα μιλήσουν μεταξύ άλλων ο Christopher Delbrueck πρόεδρος του δ.σ. της γερμανικής Ε.ΟΝ, ο Wim Groenedijk αντιπρόεδρος της ολλανδικής Gasunie, o Matthias Maedge διευθυντής της Ευρωπαϊκής Ένωσης Οχημάτων με φυσικό Αέριο (NGVA).
Ακόμη να σημειωθεί ότι στο συνέριο του Εuropean Business Congress θα παρευρεθούν και θα χαιρετίσουν ο υπουργός ΠΕΚΑ Γιάννης Μανιάτης, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες θα έχει συνάντηση με τον Αλξέι Μίλλερ, ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΠΑ Σπύρος Παλαιογιάννης, όπως και ο CEO της Προμηθέας Gas Δημήτρης Κοπελούζος.
Σε ό,τι αφορά στη χρήση του υγροποιημένου αερίου στην κίνηση εμπορικών και επιβατικών πλοίων, διατυπώνεται καταρχήν ενδιαφέρον από επιχειρηματικά σχήματα που έχουν αναπτύξει σχέσεις με την Qatar Petroleum International, για τη δημιουργία υποδομής τροφοδοσίας πλοίων με LNG στον Πειραιά, αλλά και σε άλλα λιμάνια της Ελλάδας με μεγάλη κίνηση επιβατικών πλοίων.
Ο όλος σχεδιασμός βρίσκεται σε πολύ αρχικό στάδιο, ενώ όπως αναφέρουν πηγές της αγοράς, η υποκατάσταση του μαζούτ με υγροποιημένο φυσικό αέριο στην κίνηση των πλοίων έχει πολλά θετικά (κυρίως περιβαλλοντικά).
Ωστόσο, το όλο σχέδιο έχει να αντιμετωπίσει το υψηλό κόστος μετατροπής των μηχανών των πλοίων, τις χαμηλές καταναλώσεις και κυρίως το μεγάλο κόστος απόκτησης και χρήσης των ειδικών πλοίων (μικρά LNG Carriers), μέσω των οποίων θα εφοδιάζονται τα επιβατικά και εμπορικά πλοία.
Επιπλέον επισημαίνεται ότι θα απαιτηθεί να επιλυθούν ρυθμιστικά και κανονιστικά θέματα ως προς τη χρήση των εγκαταστάσεων αποθήκευσης υγροποιημένου αερίου της Ρεβυθούσας.
energia
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου