Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
Ο Σαλί Μπερίσα, πρώην πρόεδρος της Αλβανίας και πρωθυπουργός της χώρας, προέβη σε μια εξομολόγηση που έδωσε βάση στις φήμες που υπήρχαν μ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
Το Lonely Planet υμνεί την Πελοπόννησο, τα νερά και τις ομορφιές της και την παρουσιάζει ως τον κορυφαίο προορισμό για το καλοκαίρι του 2016...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
Μάρκος Τρούλης* Εισαγωγή Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ταυτίσει την έννοια της ενεργειακής ασφαλείας (energy security) με τη διασφάλιση του στ...
-
Με κόκκινο σημειώνεται ο συριακός στρατός, με κίτρινο οι κουρδικές δυνάμεις και με γκρι οι τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους (φωτ.: Σ. Κ...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015
Την τσέπη και των επιβατών αγγίζει η ιδιωτικοποίηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και το αεροδρόμιο των Χανίων. Από τη νέα χρονιά και μόλις κλείσει η συμφωνία κάθε επιβάτης θα επιβαρύνεται με ένα επιπλέον ποσό που αφορά μόνο τα τέλη αεροδρομίου.
Τα ψιλά γράμματα της σύμβασης ιδιωτικοποίησης που, όπως όλα δείχνουν, θα υπογραφεί το πρώτο τρίμηνο του 2016, κρύβουν και μια δυσάρεστη έκπληξη για τους επιβάτες. Προχθές από το Μόναχο ανώτερο στέλεχος της Fraport αναφέρθηκε στα οικονομικά στοιχεία της επένδυσης, αποκαλύπτοντας ουσιαστικά την αύξηση του τέλους ανά επιβάτη που σήμερα είναι 12 ευρώ. Το τέλος το 2016 θα φτάσει τα 13 ευρώ και από το 2018 τα 18,5 ευρώ, συν τον τρέχοντα πληθωρισμό.
Παράλληλα σε όλα τα αεροδρόμια θα λειτουργήσουν εμπορικά καταστήματα στα πρότυπα του "Ελ. Βενιζέλος". Το business plan για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μεταξύ των όποιων και το αεροδρόμιο Χανίων, παρουσίασε σε διεθνή επενδυτικά κεφάλαια προχθές η Fraport με σκοπό, μεταξύ άλλων, την εξεύρεση χρηματοδότησης. Η εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες, αναζητά και τη συμμετοχή ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων στο χρηματοδοτικό σχήμα, με το οποίο αυτή και η Slentel Ltd, συμφερόντων του Ομίλου Κοπελούζου, θα καλύψουν το εφάπαξ τίμημα των 1,234 δισ. ευρώ που έχουν δεσμευτεί να καταβάλουν για την παραχώρηση των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων.
ΠΗΓΗ: Ε.ΠΑ.Μ. ΕΛΛΑΣ
Τα ψιλά γράμματα της σύμβασης ιδιωτικοποίησης που, όπως όλα δείχνουν, θα υπογραφεί το πρώτο τρίμηνο του 2016, κρύβουν και μια δυσάρεστη έκπληξη για τους επιβάτες. Προχθές από το Μόναχο ανώτερο στέλεχος της Fraport αναφέρθηκε στα οικονομικά στοιχεία της επένδυσης, αποκαλύπτοντας ουσιαστικά την αύξηση του τέλους ανά επιβάτη που σήμερα είναι 12 ευρώ. Το τέλος το 2016 θα φτάσει τα 13 ευρώ και από το 2018 τα 18,5 ευρώ, συν τον τρέχοντα πληθωρισμό.
Παράλληλα σε όλα τα αεροδρόμια θα λειτουργήσουν εμπορικά καταστήματα στα πρότυπα του "Ελ. Βενιζέλος". Το business plan για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μεταξύ των όποιων και το αεροδρόμιο Χανίων, παρουσίασε σε διεθνή επενδυτικά κεφάλαια προχθές η Fraport με σκοπό, μεταξύ άλλων, την εξεύρεση χρηματοδότησης. Η εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες, αναζητά και τη συμμετοχή ιδιωτικών επενδυτικών κεφαλαίων στο χρηματοδοτικό σχήμα, με το οποίο αυτή και η Slentel Ltd, συμφερόντων του Ομίλου Κοπελούζου, θα καλύψουν το εφάπαξ τίμημα των 1,234 δισ. ευρώ που έχουν δεσμευτεί να καταβάλουν για την παραχώρηση των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων.
ΠΗΓΗ: Ε.ΠΑ.Μ. ΕΛΛΑΣ
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου