Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
Το Lonely Planet υμνεί την Πελοπόννησο, τα νερά και τις ομορφιές της και την παρουσιάζει ως τον κορυφαίο προορισμό για το καλοκαίρι του 2016...
-
Ο Σαλί Μπερίσα, πρώην πρόεδρος της Αλβανίας και πρωθυπουργός της χώρας, προέβη σε μια εξομολόγηση που έδωσε βάση στις φήμες που υπήρχαν μ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
Μάρκος Τρούλης* Εισαγωγή Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ταυτίσει την έννοια της ενεργειακής ασφαλείας (energy security) με τη διασφάλιση του στ...
-
Με κόκκινο σημειώνεται ο συριακός στρατός, με κίτρινο οι κουρδικές δυνάμεις και με γκρι οι τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους (φωτ.: Σ. Κ...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014
Λευκωσία: Χωρίς λεπτό διακοπή συνεχίζει τις σεισμογραφικές του έρευνες το τουρκικό «Μπαρμπαρός Χαριεντίν Πασά» («Barbaros Hayreddin Pasa»), που το τελευταίο τριήμερο, διένυσε συνολικά 330 ναυτικά μίλια (620 χλμ) εντός των τεμαχίων «1», «2», «8» και «9», σαρώνοντας με τα σεισμογραφικά συστήματα τον βυθό σε ένα μεγάλο τμήμα της περιοχής που «δέσμευσε» η Τουρκία με το γνωστό προκλητικό Navtex.
Σύμφωνα με το δημοσιογράφο του ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥ (www.philenews.com), Πέτρο Θεοχαρίδη, όχι μόνο λόγω της συμπεριφοράς του «Μπαρμπαρός», αλλά και με απευθείας οπτική επαφή, έχει πλέον επιβεβαιωθεί ότι το σεισμογραφικό έχει απλώσει και έλκει σε μήκος έξι χιλιομέτρων τον σεισμογραφικό εξοπλισμό.
Πληροφορίες του «Φ» αναφέρουν ότι η επιβεβαίωση έγινε σε διάφορες περιπτώσεις που το ισπανικού νηολογίου ελικόπτερο που πραγματοποιεί την εναέρια σύνδεση μεταξύ Λάρνακας και «Saipem 10000» έχει πετάξει σε διάφορες περιπτώσεις κοντά στο τουρκικό σεισμογραφικό.
Τελευταίοι, είδαν με τα μάτια τους το τουρκικό πλοίο να σεισμογραφεί, ο υπουργός Συγκοινωνιών, Μάριος Δημητριάδης και ο γενικός διευθυντής του Υπουργείου Ενέργειας, Στέλιος Χειμώνας, αναφέρουν οι πληροφοφίες του «Φ».
Το «Μπαρμπαρός» κινείται και σαρώνει το συγκεκριμένο τμήμα της κυπριακής ΑΟΖ σε παράλληλες «ζώνες» ή «λωρίδες» των 3 χλμ με κατεύθυνση βορρά-νότο και επανέρχεται με ανάλογες λωρίδες σε κατεύθυνση ανατολής-δύσης. Πραγματοποιεί δηλαδή πλήρεις σεισμογραφικές αποτυπώσεις της γεωλογίας του βυθού.
Σε κάποιες από τις περιοχές που σαρώνει το «Μπαρμπαρός», η επεξεργασία των δεδομένων που έγιναν από τη νορβηγική PGS για λογαριασμό της Κυπριακής Δημοκρατίας, έχουν διαπιστωθεί σημαντικά ευρήματα.
Να σημειωθεί ότι το βράδυ του Σαββάτου, το «Μπαρμπαρός» και τα συνοδευτικά του σκάφη κινήθηκαν για πολλές ώρες στην πιο κοντινή ζώνη προς τη γεώτρηση που πραγματοποιεί το πλοίο-γεωτρύπανο «Saipem 10000», δηλαδή σε αποστάσεις 12 έως 15 ναυτικών μιλίων.
Πολλοί ειδικοί έχουν ήδη επισημάνει πως η λειτουργία του γεωτρύπανου, σε βάθη κάτω από την επιφάνεια του βυθού, ανάλογα με αυτά που γίνονται οι σεισμογραφικές έρευνες από τους Τούρκους, ουσιαστικά δεν θα επιτρέψουν λόγω του «θορύβου» που δημιουργείται, πραγματική σεισμογραφική έρευνα.
Στο μεταξύ, το βράδυ του Σαββάτου, γύρω στις 9:00, τουρκικό εμπορικό πλοίο -το «Κάρλα Α»- προερχόμενο από τη διώρυγα του Σουέζ και με προορισμό τη Μερσίνα, πλησίασε αρκετά το γεωτρύπανο «Saipem 10000» και συγκεκριμένα ακριβώς στο όριο των 5 ναυτικών μιλίων που καθορίζει το Navtex τελικής εγκατάστασης του γεωτρύπανου.
Το σκάφος εξυπηρέτησης του γεωτρύπανου «Highland Laird» (με βρετανική σημαία) έπλευσε αμέσως μεταξύ του τουρκικού πλοίου και του γεωτρύπανου, που όπως διαφάνηκε η εγγύτητα του με το «Saipem 10000» οφειλόταν στην αρχική του πορεία που δεν τροποποιήθηκε συνεχίζοντας την ευθεία του πλεύση.
mignatiou.com
Σύμφωνα με το δημοσιογράφο του ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥ (www.philenews.com), Πέτρο Θεοχαρίδη, όχι μόνο λόγω της συμπεριφοράς του «Μπαρμπαρός», αλλά και με απευθείας οπτική επαφή, έχει πλέον επιβεβαιωθεί ότι το σεισμογραφικό έχει απλώσει και έλκει σε μήκος έξι χιλιομέτρων τον σεισμογραφικό εξοπλισμό.
Πληροφορίες του «Φ» αναφέρουν ότι η επιβεβαίωση έγινε σε διάφορες περιπτώσεις που το ισπανικού νηολογίου ελικόπτερο που πραγματοποιεί την εναέρια σύνδεση μεταξύ Λάρνακας και «Saipem 10000» έχει πετάξει σε διάφορες περιπτώσεις κοντά στο τουρκικό σεισμογραφικό.
Τελευταίοι, είδαν με τα μάτια τους το τουρκικό πλοίο να σεισμογραφεί, ο υπουργός Συγκοινωνιών, Μάριος Δημητριάδης και ο γενικός διευθυντής του Υπουργείου Ενέργειας, Στέλιος Χειμώνας, αναφέρουν οι πληροφοφίες του «Φ».
Το «Μπαρμπαρός» κινείται και σαρώνει το συγκεκριμένο τμήμα της κυπριακής ΑΟΖ σε παράλληλες «ζώνες» ή «λωρίδες» των 3 χλμ με κατεύθυνση βορρά-νότο και επανέρχεται με ανάλογες λωρίδες σε κατεύθυνση ανατολής-δύσης. Πραγματοποιεί δηλαδή πλήρεις σεισμογραφικές αποτυπώσεις της γεωλογίας του βυθού.
Σε κάποιες από τις περιοχές που σαρώνει το «Μπαρμπαρός», η επεξεργασία των δεδομένων που έγιναν από τη νορβηγική PGS για λογαριασμό της Κυπριακής Δημοκρατίας, έχουν διαπιστωθεί σημαντικά ευρήματα.
Να σημειωθεί ότι το βράδυ του Σαββάτου, το «Μπαρμπαρός» και τα συνοδευτικά του σκάφη κινήθηκαν για πολλές ώρες στην πιο κοντινή ζώνη προς τη γεώτρηση που πραγματοποιεί το πλοίο-γεωτρύπανο «Saipem 10000», δηλαδή σε αποστάσεις 12 έως 15 ναυτικών μιλίων.
Πολλοί ειδικοί έχουν ήδη επισημάνει πως η λειτουργία του γεωτρύπανου, σε βάθη κάτω από την επιφάνεια του βυθού, ανάλογα με αυτά που γίνονται οι σεισμογραφικές έρευνες από τους Τούρκους, ουσιαστικά δεν θα επιτρέψουν λόγω του «θορύβου» που δημιουργείται, πραγματική σεισμογραφική έρευνα.
Στο μεταξύ, το βράδυ του Σαββάτου, γύρω στις 9:00, τουρκικό εμπορικό πλοίο -το «Κάρλα Α»- προερχόμενο από τη διώρυγα του Σουέζ και με προορισμό τη Μερσίνα, πλησίασε αρκετά το γεωτρύπανο «Saipem 10000» και συγκεκριμένα ακριβώς στο όριο των 5 ναυτικών μιλίων που καθορίζει το Navtex τελικής εγκατάστασης του γεωτρύπανου.
Το σκάφος εξυπηρέτησης του γεωτρύπανου «Highland Laird» (με βρετανική σημαία) έπλευσε αμέσως μεταξύ του τουρκικού πλοίου και του γεωτρύπανου, που όπως διαφάνηκε η εγγύτητα του με το «Saipem 10000» οφειλόταν στην αρχική του πορεία που δεν τροποποιήθηκε συνεχίζοντας την ευθεία του πλεύση.
mignatiou.com
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου