Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Το Lonely Planet υμνεί την Πελοπόννησο, τα νερά και τις ομορφιές της και την παρουσιάζει ως τον κορυφαίο προορισμό για το καλοκαίρι του 2016...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
Βαλεντίνος Βασιλέσκου , Réseau International Σύμφωνα με τη συμφωνία για μια ειρηνική διευθέτηση του εμφυλίου πολέμου στη Συρία, δημιουργήθηκ...
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
Αν είναι ακριβή τα όσα δηλώνουν οι Κούρδοι της Συρίας, θα πρόκειται για τη μεγαλύτερη ανατροπή από τότε που ξεκίνησαν τα γεγονότα στη Συρ...
-
Δικαστές, Εισαγγελείς, Βουλευτές, Μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους: Η άσχημη πλευρά του θέματος των αποδοχών τους Του Γιάννη Αποστολί...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011
Ο τρόπος με τον οποίο επιλέγει να ασκεί κυβερνητική εξουσία ο υπουργός Γιάννης Ραγκούσης προδίδει απωθημένα. Και παραπέμπει κάπου ανάμεσα σε μνημονιακό γενίτσαρο που δίνει διαπιστευτήρια στην τρόικα και σε επαρχιώτη πολιτευτή που μαγεύτηκε από τις σειρήνες του νεοφιλελευθερισμού.
Οι Έλληνες ταξιτζήδες, ίσως να μην είναι οι πλέον καλότροποι άνθρωποι αυτού του πλανήτη. Πιθανόν και να μην υπήρξαν απόλυτα τυπικοί στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Ούτε αποτελούν υπόδειγμα κυκλοφοριακής αγωγής. Η αλήθεια όμως είναι μία: Στο ελληνικό ταξί δεν κινδυνεύεις ! Ούτε μεθυσμένο οδηγό συναντάς, ούτε φτάνεις στον προορισμό σου έντρομος με σφήνες και παράβαση των ορίων ταχύτητας. Αυτό άλλωστε αποδεικνύει και η στατιστική των τροχαίων.
Η μειωμένη παραβατικότητα στην οδική συμπεριφορά των Ελλήνων αυτοκινητιστών, βρίσκεται σε απόλυτη συνάρτηση με την αξία του άυλου περιουσιακού στοιχεία της άδειας του ταξί. Κανείς στοιχειωδώς σώφρων, δεν διακινδυνεύει να χάσει την περιουσία του καταστρατηγώντας βασικούς κανόνες της επαγγελματικής του ιδιότητας. Γι αυτό λοιπόν οι Έλληνες ταξιτζήδες τηρούν τις μίνιμουμ, αλλά και ουσιώδεις προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος τους.
Επιπλέον υπάρχει και μία άλλη αλήθεια. Στην διάρκεια της τελευταίας πενταετίας οι υπηρεσίες βελτιώθηκαν εντυπωσιακά, χωρίς την ευθέως ανάλογη αύξηση των κομίστρων. Τα οχήματα εκσυγχρονίστηκαν και χρόνος αναμονής για τον πελάτη μειώθηκε δραστικά. Αντίθετα και αυξήθηκε δραστικά ο χρόνος αναμονής του ταξιτζή μέχρι να βρεί κούρσα μπορεί να περιμένει μία και δύο ώρες στα αεροδρόμια και τις πιάτσες.
Ειδικά στην περιοχή της Αττικής δεν υπήρχε κανένας λόγος για αύξηση του αριθμού των αδειών. Το άνοιγμα των επαγγελμάτων δεν γίνεται επειδή επιβάλλεται από μία ανώτερη φιλοσοφική αρχή και από τον νόμο των αγορών που λέει ότι ο καθένας μπορεί να κάνει ότι δουλειά θέλει. Η απελευθέρωση υπόκειται στον νόμο του κορεσμού. Αυτού που απλά ονομάζουμε «πληθυσμιακό κριτήριο».
Το νομοσχέδιο Ραγκούση, στην πραγματικότητα εξοντώνει τους ταξιτζήδες με την μορφή που τους ξέραμε σήμερα. Και σε καμία, μα καμία περίπτωση δεν εγγυάται βελτίωση των υπηρεσιών για το καταναλωτικό κοινό.
Επί της ουσίας ο κ. Ραγκούσης επιβάλει(άγνωστο με ποιό σκεπτικό…)την απόλυτη καρτελοποίηση του κλάδου και την συνακόλουθη προλεταριοποίηση του επαγγέλματος «οδηγός ταξί». Αν αυτό ονομάζεται μεταρρύθμιση, άξιος ο μισθός του υπουργού και των «συμβούλων» του…
Γιώργος Χαρβαλιάς
http://www.antinews.gr/2011/09/13/121940/
Οι Έλληνες ταξιτζήδες, ίσως να μην είναι οι πλέον καλότροποι άνθρωποι αυτού του πλανήτη. Πιθανόν και να μην υπήρξαν απόλυτα τυπικοί στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Ούτε αποτελούν υπόδειγμα κυκλοφοριακής αγωγής. Η αλήθεια όμως είναι μία: Στο ελληνικό ταξί δεν κινδυνεύεις ! Ούτε μεθυσμένο οδηγό συναντάς, ούτε φτάνεις στον προορισμό σου έντρομος με σφήνες και παράβαση των ορίων ταχύτητας. Αυτό άλλωστε αποδεικνύει και η στατιστική των τροχαίων.
Η μειωμένη παραβατικότητα στην οδική συμπεριφορά των Ελλήνων αυτοκινητιστών, βρίσκεται σε απόλυτη συνάρτηση με την αξία του άυλου περιουσιακού στοιχεία της άδειας του ταξί. Κανείς στοιχειωδώς σώφρων, δεν διακινδυνεύει να χάσει την περιουσία του καταστρατηγώντας βασικούς κανόνες της επαγγελματικής του ιδιότητας. Γι αυτό λοιπόν οι Έλληνες ταξιτζήδες τηρούν τις μίνιμουμ, αλλά και ουσιώδεις προϋποθέσεις άσκησης του επαγγέλματος τους.
Επιπλέον υπάρχει και μία άλλη αλήθεια. Στην διάρκεια της τελευταίας πενταετίας οι υπηρεσίες βελτιώθηκαν εντυπωσιακά, χωρίς την ευθέως ανάλογη αύξηση των κομίστρων. Τα οχήματα εκσυγχρονίστηκαν και χρόνος αναμονής για τον πελάτη μειώθηκε δραστικά. Αντίθετα και αυξήθηκε δραστικά ο χρόνος αναμονής του ταξιτζή μέχρι να βρεί κούρσα μπορεί να περιμένει μία και δύο ώρες στα αεροδρόμια και τις πιάτσες.
Ειδικά στην περιοχή της Αττικής δεν υπήρχε κανένας λόγος για αύξηση του αριθμού των αδειών. Το άνοιγμα των επαγγελμάτων δεν γίνεται επειδή επιβάλλεται από μία ανώτερη φιλοσοφική αρχή και από τον νόμο των αγορών που λέει ότι ο καθένας μπορεί να κάνει ότι δουλειά θέλει. Η απελευθέρωση υπόκειται στον νόμο του κορεσμού. Αυτού που απλά ονομάζουμε «πληθυσμιακό κριτήριο».
Το νομοσχέδιο Ραγκούση, στην πραγματικότητα εξοντώνει τους ταξιτζήδες με την μορφή που τους ξέραμε σήμερα. Και σε καμία, μα καμία περίπτωση δεν εγγυάται βελτίωση των υπηρεσιών για το καταναλωτικό κοινό.
Επί της ουσίας ο κ. Ραγκούσης επιβάλει(άγνωστο με ποιό σκεπτικό…)την απόλυτη καρτελοποίηση του κλάδου και την συνακόλουθη προλεταριοποίηση του επαγγέλματος «οδηγός ταξί». Αν αυτό ονομάζεται μεταρρύθμιση, άξιος ο μισθός του υπουργού και των «συμβούλων» του…
Γιώργος Χαρβαλιάς
http://www.antinews.gr/2011/09/13/121940/
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου