Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
Το Lonely Planet υμνεί την Πελοπόννησο, τα νερά και τις ομορφιές της και την παρουσιάζει ως τον κορυφαίο προορισμό για το καλοκαίρι του 2016...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
Ο Σαλί Μπερίσα, πρώην πρόεδρος της Αλβανίας και πρωθυπουργός της χώρας, προέβη σε μια εξομολόγηση που έδωσε βάση στις φήμες που υπήρχαν μ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
Μάρκος Τρούλης* Εισαγωγή Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ταυτίσει την έννοια της ενεργειακής ασφαλείας (energy security) με τη διασφάλιση του στ...
-
Δικαστές, Εισαγγελείς, Βουλευτές, Μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους: Η άσχημη πλευρά του θέματος των αποδοχών τους Του Γιάννη Αποστολί...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Σάββατο 6 Απριλίου 2013
Ο Νίκος Παππάς, κυβερνήτης του αντιτορπιλικού «Βέλος», από τα σύμβολα του αντιδικτατορικού αγώνα, κατά την επιστροφή του στην Ελλάδα.
Έφυγε από τη ζωή ο κυβερνήτης του θρυλικού αντιτορπιλικού "Βέλος" και πρωτεργάτης του κινήματος του Ναυτικού Νίκος Παππάς, ο οποίος το τελευταίο διάστημα έδινε μάχη με την επάρατη νόσο.
Σύμφωνα με πληροφορίες νοσηλευόταν στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών για μεγάλο χρονικό διάστημα, ενώ άφησε την τελευταία πνοή στο σπίτι του όπου επέλεξε να μεταφερθεί.
Το κίνημα που είχε στόχο την ανατροπή της Χούντας επρόκειτο να εκδηλωθεί την 23η Μαΐου του 1973, ωστόσο τα σχέδια δεν προχώρησαν καθώς υπήρξαν ενδείξεις ότι είχε προδοθεί. Οι αξιωματικοί που σχεδίαζαν το κίνημα τέθηκαν υπό περιορισμό ενώ πραγματοποιήθηκε εισβολή της ΕΣΑ στον Ναύσταθμο.
Ο κυβερνήτης του "Βέλους" Νίκος Παππάς με το πλήρωμα αποφάσισαν να στασιάσουν και να αποχωρήσουν από άσκηση του ΝΑΤΟ στην οποία συμμετείχε το πλοίο, ζητώντας στη συνέχεια άσυλο στην Ιταλία.
Η κίνησή τους προκάλεσε αίσθηση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό καθώς προβλήθηκε από όλα τα ξένα ΜΜΕ και κλόνισε την εικόνα που η Χούντα προέβαλε ότι είχε το σύνολο των Ενόπλων Δυνάμεων με το μέρος της.
Ο Παππάς διετέλεσε αρχηγός του ΓΕΝ και υπουργός, ενώ τιμήθηκε αρκετές φορές από την επίσημη πολιτεία.
Τον αποχαιρέτισε μέσω Facebook ο συναγωνιστής του, Αντιναύαρχος εν αποστρατεία Κ. Γκορτζής με τα λόγια "Αναχώρηση Κυβερνήτου. Καλό σου ταξίδι καπετάνιε!".
Διαβάστε κείμενο του στην προσωπική του ιστοσελίδα για το κίνημα του Ναυτικού.
Μιλώντας στο Έθνος ο Κωστής Γκορτζής θυμάται για τα γεγονότα: "Μέσα στη νύχτα λειτουργούν ακατάπαυστα και τα τηλέφωνα των υπουργείων Εξωτερικών Ελλάδας και Ιταλίας, με σταθερό αίτημα της πρώτης να μη γίνει δεκτό οποιοδήποτε αίτημα πολιτικού ασύλου και να συλληφθεί και απελαθεί όποιος αποβιβαστεί στην Ιταλία.
Η ιταλική κυβέρνηση Αντρεότι, από τη μία πιέζεται από την Ελλάδα και από την άλλη προβληματίζεται για το πώς θα αντιμετωπίσει μια πρωτόγνωρη κατάσταση σαν κι αυτή.
Οι Ιταλοί ειδοποιούν το πλήρωμα ότι θα πρέπει να αποβιβαστεί και να τους μεταφέρουν σε κάποιο ξενοδοχείο.
Ο κατάλογος όσων θα εγκατέλειπαν το πλοίο από 210 μέλη σβήσε-γράψε, ξανασβήσε-ξαναγράψε, με συνεχείς επεμβάσεις του κυβερνήτη για να τηρηθούν οι αρχικές οδηγίες/επιθυμίες του, είχε σταθεροποιηθεί στον αριθμό 30.
Ο Παππάς, έξι σημαιοφόροι και είκοσι τρεις υπαξιωματικοί. Επιβιβαζόμαστε χαιρετώντας τη σημαία και φιλώντας τη λαμαρίνα. Τα μεγάφωνα ηχούν αναχώρηση κυβερνήτου και ακολουθεί το σφύριγμα της τιμητικής ακινησίας.
Ένας με στολή ναύτη σαλτάρει μπροστά στον κυβερνήτη. Θα ρθω κι εγώ, αλλιώς θα κολυμπήσω μέχρι έξω, λέει ο εθελοντής δίοπος μηχανικός Γιώργος Μαντζάνας. Έτσι, φεύγουμε τριάντα ένας".
Με πληροφορίες από τη Wikipedia
Ντοκιμαντέρ για την ανταρσία του "Βέλους"
nooz
Έφυγε από τη ζωή ο κυβερνήτης του θρυλικού αντιτορπιλικού "Βέλος" και πρωτεργάτης του κινήματος του Ναυτικού Νίκος Παππάς, ο οποίος το τελευταίο διάστημα έδινε μάχη με την επάρατη νόσο.
Σύμφωνα με πληροφορίες νοσηλευόταν στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών για μεγάλο χρονικό διάστημα, ενώ άφησε την τελευταία πνοή στο σπίτι του όπου επέλεξε να μεταφερθεί.
Το κίνημα που είχε στόχο την ανατροπή της Χούντας επρόκειτο να εκδηλωθεί την 23η Μαΐου του 1973, ωστόσο τα σχέδια δεν προχώρησαν καθώς υπήρξαν ενδείξεις ότι είχε προδοθεί. Οι αξιωματικοί που σχεδίαζαν το κίνημα τέθηκαν υπό περιορισμό ενώ πραγματοποιήθηκε εισβολή της ΕΣΑ στον Ναύσταθμο.
Ο κυβερνήτης του "Βέλους" Νίκος Παππάς με το πλήρωμα αποφάσισαν να στασιάσουν και να αποχωρήσουν από άσκηση του ΝΑΤΟ στην οποία συμμετείχε το πλοίο, ζητώντας στη συνέχεια άσυλο στην Ιταλία.
Η κίνησή τους προκάλεσε αίσθηση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό καθώς προβλήθηκε από όλα τα ξένα ΜΜΕ και κλόνισε την εικόνα που η Χούντα προέβαλε ότι είχε το σύνολο των Ενόπλων Δυνάμεων με το μέρος της.
Ο Παππάς διετέλεσε αρχηγός του ΓΕΝ και υπουργός, ενώ τιμήθηκε αρκετές φορές από την επίσημη πολιτεία.
Τον αποχαιρέτισε μέσω Facebook ο συναγωνιστής του, Αντιναύαρχος εν αποστρατεία Κ. Γκορτζής με τα λόγια "Αναχώρηση Κυβερνήτου. Καλό σου ταξίδι καπετάνιε!".
Διαβάστε κείμενο του στην προσωπική του ιστοσελίδα για το κίνημα του Ναυτικού.
Μιλώντας στο Έθνος ο Κωστής Γκορτζής θυμάται για τα γεγονότα: "Μέσα στη νύχτα λειτουργούν ακατάπαυστα και τα τηλέφωνα των υπουργείων Εξωτερικών Ελλάδας και Ιταλίας, με σταθερό αίτημα της πρώτης να μη γίνει δεκτό οποιοδήποτε αίτημα πολιτικού ασύλου και να συλληφθεί και απελαθεί όποιος αποβιβαστεί στην Ιταλία.
Η ιταλική κυβέρνηση Αντρεότι, από τη μία πιέζεται από την Ελλάδα και από την άλλη προβληματίζεται για το πώς θα αντιμετωπίσει μια πρωτόγνωρη κατάσταση σαν κι αυτή.
Οι Ιταλοί ειδοποιούν το πλήρωμα ότι θα πρέπει να αποβιβαστεί και να τους μεταφέρουν σε κάποιο ξενοδοχείο.
Ο κατάλογος όσων θα εγκατέλειπαν το πλοίο από 210 μέλη σβήσε-γράψε, ξανασβήσε-ξαναγράψε, με συνεχείς επεμβάσεις του κυβερνήτη για να τηρηθούν οι αρχικές οδηγίες/επιθυμίες του, είχε σταθεροποιηθεί στον αριθμό 30.
Ο Παππάς, έξι σημαιοφόροι και είκοσι τρεις υπαξιωματικοί. Επιβιβαζόμαστε χαιρετώντας τη σημαία και φιλώντας τη λαμαρίνα. Τα μεγάφωνα ηχούν αναχώρηση κυβερνήτου και ακολουθεί το σφύριγμα της τιμητικής ακινησίας.
Ένας με στολή ναύτη σαλτάρει μπροστά στον κυβερνήτη. Θα ρθω κι εγώ, αλλιώς θα κολυμπήσω μέχρι έξω, λέει ο εθελοντής δίοπος μηχανικός Γιώργος Μαντζάνας. Έτσι, φεύγουμε τριάντα ένας".
Με πληροφορίες από τη Wikipedia
Κίνημα κατά της χούντας. Ανταρσία του Α/Τ Βέλος 5/6
Ντοκιμαντέρ για την ανταρσία του "Βέλους"
nooz
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου