Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Το Lonely Planet υμνεί την Πελοπόννησο, τα νερά και τις ομορφιές της και την παρουσιάζει ως τον κορυφαίο προορισμό για το καλοκαίρι του 2016...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
Βαλεντίνος Βασιλέσκου , Réseau International Σύμφωνα με τη συμφωνία για μια ειρηνική διευθέτηση του εμφυλίου πολέμου στη Συρία, δημιουργήθηκ...
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
Αν είναι ακριβή τα όσα δηλώνουν οι Κούρδοι της Συρίας, θα πρόκειται για τη μεγαλύτερη ανατροπή από τότε που ξεκίνησαν τα γεγονότα στη Συρ...
-
Δικαστές, Εισαγγελείς, Βουλευτές, Μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους: Η άσχημη πλευρά του θέματος των αποδοχών τους Του Γιάννη Αποστολί...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014
Η σκανδιναβική χώρα αποτελεί πρωτοπόρο της αιολικής ενέργειας και οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έχουν ήδη μερίδιο 40 τοις εκατό στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, με στόχο το 50 τοις εκατό ως το 2020
Η Δανία επιδιώκει να εφαρμόσει την πιο φιλόδοξη πολιτική κόντρα στην κλιματική αλλαγή, σκοπεύοντας να σταματήσει παντελώς τη χρήση ορυκτών καυσίμων, όχι μόνο στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας όπως ευελπιστούν άλλες χώρες, αλλά και στον τομέα των μεταφορών.
Η σκανδιναβική χώρα αποτελεί πρωτοπόρο της αιολικής ενέργειας και οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έχουν ήδη μερίδιο 40 τοις εκατό στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, με στόχο το 50 τοις εκατό ως το 2020. Η εντατικοποίηση της εφαρμογής αυτής της φιλόδοξης πολιτικής τυγχάνει σχεδόν ολικής αποδοχής, όπως και στη γειτονική Γερμανία, στην οποία οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας αναμένεται να φτάσουν μερίδιο 30 τοις εκατό φέτος.
Η επικράτηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας εκτιμάται πως θα ρίξει δραματικά την τιμή πώλησης της ηλεκτρικής ενέργειας, όμως θα αυξήσει ιδιαίτερα το κόστος λειτουργίας των παραδοσιακών σταθμών παραγωγής. Οι σταθμοί αυτοί λειτουργούν με άνθρακα, φυσικό αέριο ή και ουράνιο, και θα χρειάζονται ως εναλλακτική πηγή ενέργειας σε περίπτωση ανάγκης.
Για αυτό το λόγο οι κύριες εταιρείες παροχής ηλεκτρικής ενέργειας σκοπεύουν να κλείσουν τους παραδοσιακούς σταθμούς το συντομότερο δυνατό, αλλά η κυβέρνηση της Δανίας δεν επιθυμεί να πάρει αυτό το ρίσκο και επιδοτεί προς το παρόν τις εταιρείες να τους κρατήσουν ανοικτούς χωρίς να αρχίσουν να έχουν ζημιές.
Οι αρχές της Δανίας ανησυχούν και για τη μελλοντική διαθεσιμότητα ενέργειας από τα γειτονικά τους κράτη, καθώς η Σουηδία σκοπεύει να κλείσει όλα τα πυρηνικά της εργοστάσια και η πλούσια σε υδροηλεκτρική ενέργεια Νορβηγία βρίσκεται κοντά σε συμφωνία με το Ηνωμένο Βασίλειο για παροχή πλεονάζουσας ενέργειας.
Η Δανία ως πρωτοπόρος στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας βρίσκεται πρώτη αντιμέτωπη με το πρόβλημα ανασχεδιασμού της κολοσσιαίας αγοράς ηλεκτρισμού, ένα ερώτημα που αργά ή γρήγορα θα κληθούν να απαντήσουν και άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ωστόσο ακόμα και αν τα καταφέρει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, η Δανία θα έχει να αντιμετωπίσει και την πρόκληση της ανεξαρτητοποίησης των μεταφορών από τα ορυκτά καύσιμα έως το 2050. Οι υπεύθυνοι πιστεύουν πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να αποτελέσουν τη λύση, όμως απαιτούν βελτίωση της τεχνολογίας και μείωση του κόστους, σύμφωνα με τον Ράσμους Χέλβεγκ Πέτερσεν, τον Υπουργό Κλίματος της Δανίας.
Ναυτεμπορική
Η Δανία επιδιώκει να εφαρμόσει την πιο φιλόδοξη πολιτική κόντρα στην κλιματική αλλαγή, σκοπεύοντας να σταματήσει παντελώς τη χρήση ορυκτών καυσίμων, όχι μόνο στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας όπως ευελπιστούν άλλες χώρες, αλλά και στον τομέα των μεταφορών.
Η σκανδιναβική χώρα αποτελεί πρωτοπόρο της αιολικής ενέργειας και οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας έχουν ήδη μερίδιο 40 τοις εκατό στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, με στόχο το 50 τοις εκατό ως το 2020. Η εντατικοποίηση της εφαρμογής αυτής της φιλόδοξης πολιτικής τυγχάνει σχεδόν ολικής αποδοχής, όπως και στη γειτονική Γερμανία, στην οποία οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας αναμένεται να φτάσουν μερίδιο 30 τοις εκατό φέτος.
Η επικράτηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας εκτιμάται πως θα ρίξει δραματικά την τιμή πώλησης της ηλεκτρικής ενέργειας, όμως θα αυξήσει ιδιαίτερα το κόστος λειτουργίας των παραδοσιακών σταθμών παραγωγής. Οι σταθμοί αυτοί λειτουργούν με άνθρακα, φυσικό αέριο ή και ουράνιο, και θα χρειάζονται ως εναλλακτική πηγή ενέργειας σε περίπτωση ανάγκης.
Για αυτό το λόγο οι κύριες εταιρείες παροχής ηλεκτρικής ενέργειας σκοπεύουν να κλείσουν τους παραδοσιακούς σταθμούς το συντομότερο δυνατό, αλλά η κυβέρνηση της Δανίας δεν επιθυμεί να πάρει αυτό το ρίσκο και επιδοτεί προς το παρόν τις εταιρείες να τους κρατήσουν ανοικτούς χωρίς να αρχίσουν να έχουν ζημιές.
Οι αρχές της Δανίας ανησυχούν και για τη μελλοντική διαθεσιμότητα ενέργειας από τα γειτονικά τους κράτη, καθώς η Σουηδία σκοπεύει να κλείσει όλα τα πυρηνικά της εργοστάσια και η πλούσια σε υδροηλεκτρική ενέργεια Νορβηγία βρίσκεται κοντά σε συμφωνία με το Ηνωμένο Βασίλειο για παροχή πλεονάζουσας ενέργειας.
Η Δανία ως πρωτοπόρος στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας βρίσκεται πρώτη αντιμέτωπη με το πρόβλημα ανασχεδιασμού της κολοσσιαίας αγοράς ηλεκτρισμού, ένα ερώτημα που αργά ή γρήγορα θα κληθούν να απαντήσουν και άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ωστόσο ακόμα και αν τα καταφέρει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, η Δανία θα έχει να αντιμετωπίσει και την πρόκληση της ανεξαρτητοποίησης των μεταφορών από τα ορυκτά καύσιμα έως το 2050. Οι υπεύθυνοι πιστεύουν πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να αποτελέσουν τη λύση, όμως απαιτούν βελτίωση της τεχνολογίας και μείωση του κόστους, σύμφωνα με τον Ράσμους Χέλβεγκ Πέτερσεν, τον Υπουργό Κλίματος της Δανίας.
Ναυτεμπορική
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου