Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
Το Lonely Planet υμνεί την Πελοπόννησο, τα νερά και τις ομορφιές της και την παρουσιάζει ως τον κορυφαίο προορισμό για το καλοκαίρι του 2016...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
Ο Σαλί Μπερίσα, πρώην πρόεδρος της Αλβανίας και πρωθυπουργός της χώρας, προέβη σε μια εξομολόγηση που έδωσε βάση στις φήμες που υπήρχαν μ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
Μάρκος Τρούλης* Εισαγωγή Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ταυτίσει την έννοια της ενεργειακής ασφαλείας (energy security) με τη διασφάλιση του στ...
-
Με κόκκινο σημειώνεται ο συριακός στρατός, με κίτρινο οι κουρδικές δυνάμεις και με γκρι οι τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους (φωτ.: Σ. Κ...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2015
Η Lockheed Martin SR-71 ή «Blackbird», όπως είναι κοινώς γνωστό, πετάει στο ανώτερο 1% της γήινης ατμόσφαιρας σε ύψος 80.000 ποδιών, με ταχύτητα άνω των 2.000 μιλίων την ώρα, πολύ πιο γρήγορα και πιο ψηλά από οποιοδήποτε άλλο αεροπλάνο.
Το SR-71 ήταν ένα θαύμα της μηχανικής που πέταξε στην Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ για περισσότερα από 30 χρόνια. Ακόμα κανένα σύγχρονο αεροπλάνο δεν έχει καταφέρει να το ξεπεράσει.
Αναπτύχθηκε ως ένα άκρως απόρρητο στρατιωτικό project από την Lockheed και τον σχεδιαστή της Clarence Johnson. Το 1990 αποσύρθηκε λόγω πολιτικών αιτίων αλλά η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ το χρησιμοποίησε μέχρι το 1998. Από τα 32 αεροσκάφη αυτού του τύπου που ήταν διαθέσιμα, τα 12 καταστράφηκαν σε ατυχήματα, αλλά κανένα από αυτά από εχθρικά πυρά.
Για να αντέχει στις υψηλές θερμοκρασίες που δημιουργούνται από την τριβή στην ανώτερη ατμόσφαιρα κατά τη διάρκεια της παρατεταμένης 3 Mach πτήσης του απαιτεί μια σειρά ειδικά σχεδιασμένων υλικών, συμπεριλαμβανομένων και καυσίμων υψηλής θερμοκρασίας, στεγανωτικά υλικά, λιπαντικά, καλωδίωση και άλλα συστατικά.
Το 93% του αεροσκάφους αποτελείτο από κράμα τιτανίου που επιτρέπει στο αεροσκάφος να λειτουργεί σε ένα καθεστώς όπου οι θερμοκρασίες κυμαίνονται από 450 βαθμούς Φαρενάιτ στο πίσω μεσαίο τμήμα του έως 950 βαθμούς Φαρενάιτ κοντά στην εξάτμιση της μηχανής.
Ο θόλος πιλοτήριο, είναι κατασκευασμένος από ειδικό ανθεκτικό γυαλί που αντέχει σε θερμοκρασίες πολύ υψηλές όσο 640 βαθμούς Φαρενάιτ.
Το Μάρτιο του 1993 το SR-71 χρησιμοποιήθηκε σαν πλατφόρμα αστρονομικών παρατηρήσεων που έφερε στο ρύγχος του κάμερα ευαίσθητη στο υπεριώδες φάσμα, ενώ χρησιμοποιήθηκε για τη μελέτη των ανώτερων ατμοσφαιρικών στρωμάτων για τη μελέτη της καταστροφής του στρώματος του όζοντος και για τη μελέτη του φαινομένου του θερμοκηπίου. Επίσης στο SR-71 έγινε η ανάπτυξη της τεχνολογίας αισθητήρων λέιζερ για την παροχή στοιχείων όπως ταχύτητα αέρος, γωνία προβολής.
Αυτή η ανάπτυξη τέτοιων αισθητήρων έγινε με σκοπό την αντικατάσταση των συμβατικών αισθητήρων. Οι αισθητήρες λέιζερ θα παρέχουν μεγαλύτερη ακρίβεια ιδιαίτερα σε μεγάλα ύψη όπου ο αραιός αέρας έχει σαν αποτέλεσμα χαμηλή ακρίβεια συγκριτικά με τους συμβατικούς.
Το σύστημα αυτό αποτελείται από 6 δέσμες ακτίνων λέιζερ και καθώς τα σωματίδια αέρα περνούν ανάμεσά τους είναι δυνατή η μέτρηση ταχύτητας αέρος, και της διεύθυνσης κίνησης αλλά και άλλων στοιχείων. To 1994 ένα από τα αεροσκάφη μελέτησε τη διάδοση στο έδαφος του κύματος κρούσης που παράγεται από την υπερηχητική πτήση. Οι πτήσεις πραγματοποιήθηκαν σε πεδίο όπου είχαν εγκατασταθεί μικρόφωνα για να καταγράψουν τη διάδοση του supersonic-boom. Στο αναγνωριστικό το 2ο μέλος του πληρώματος ήταν ο Αξιωματικός Αναγνωριστικών Συστημάτων και είχε τον χειρισμό και των συστημάτων αυτοπροστασίας.
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου