Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Το Lonely Planet υμνεί την Πελοπόννησο, τα νερά και τις ομορφιές της και την παρουσιάζει ως τον κορυφαίο προορισμό για το καλοκαίρι του 2016...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
Βαλεντίνος Βασιλέσκου , Réseau International Σύμφωνα με τη συμφωνία για μια ειρηνική διευθέτηση του εμφυλίου πολέμου στη Συρία, δημιουργήθηκ...
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
Αν είναι ακριβή τα όσα δηλώνουν οι Κούρδοι της Συρίας, θα πρόκειται για τη μεγαλύτερη ανατροπή από τότε που ξεκίνησαν τα γεγονότα στη Συρ...
-
Δικαστές, Εισαγγελείς, Βουλευτές, Μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους: Η άσχημη πλευρά του θέματος των αποδοχών τους Του Γιάννη Αποστολί...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011
Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας για την αντιμετώπιση της σχολικής διαρροής και εξίσωση των πτυχίων των μειονοτικών εκπαιδευτικών που αποφοιτούν από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο είναι μεταξύ των μεταρρυθμίσεων που προωθεί το υπουργείο Παιδείας στο πλαίσιο της αναβάθμισης της μειονοτικής εκπαίδευσης στη Θράκη.
Η νέα αρχιτεκτονική στη μειονοτική εκπαίδευση θέτει στόχο την αντιμετώπιση των φαινομένων της σχολικής διαρροής, της σχολικής αποτυχίας και της μη ολοκλήρωσης της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, φαινόμενα που είναι ιδιαίτερα αυξημένα στην περιοχή. Για το λόγο αυτό το υπουργείο Παιδείας προχωρεί στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, στον ορισμό Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) στη Θράκη και καταρτίζει πρόγραμμα υποστηρικτικών ενεργειών με αποδέκτη το σύνολο των μαθητών της περιοχής.
«Συνδέουμε, στο πλαίσιο των Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας, σε τοπικό επίπεδο, όλους τους εμπλεκόμενους φορείς που μπορούν να συνεισφέρουν βιώσιμα την εμπειρία και την τεχνογνωσία τους, υλοποιώντας συμπληρωματικές δράσεις, όπως αυτές της ψυχοκοινωνικής υποστήριξης, της συμβουλευτικής και της Διά Βίου Μάθησης» δήλωσε η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας Φώφη Γεννήματα.
Παράλληλα έχει ήδη προχωρήσει με νόμο η κατάργηση της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (ΕΠΑΘ). Πλέον οι εκπαιδευτικοί του μειονοτικού προγράμματος θα είναι απόφοιτοι του Παιδαγωγικού Τμήματος του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Οι φοιτητές που θα προέρχονται από τη μειονότητα θα εισέρχονται στο Τμήμα με ποσόστωση και θα ακολουθούν ειδικό πρόγραμμα σπουδών επιλογής, που θα τους παρέχει ισότιμο με τους υπόλοιπους φοιτητές πτυχίο, αλλά και το δικαίωμα να διδάσκουν στα μειονοτικά σχολεία.
Ακόμη το υπουργείο Παιδείας θέτει ως στόχο τη δημιουργία μεγαλύτερων μειονοτικών σχολείων, τουλάχιστον 4θέσια με στόχο τα 6θεσια. Σήμερα, τα περισσότερα μειονοτικά δημοτικά σχολεία είναι διθέσια, με μικρό αριθμό μαθητών και αντικειμενικές δυσκολίες για την ανάπτυξη ολοκληρωμένων σύγχρονων εκπαιδευτικών προγραμμάτων. http://www.tanea.gr
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/06/blog-post_01.html
Η νέα αρχιτεκτονική στη μειονοτική εκπαίδευση θέτει στόχο την αντιμετώπιση των φαινομένων της σχολικής διαρροής, της σχολικής αποτυχίας και της μη ολοκλήρωσης της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, φαινόμενα που είναι ιδιαίτερα αυξημένα στην περιοχή. Για το λόγο αυτό το υπουργείο Παιδείας προχωρεί στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, στον ορισμό Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) στη Θράκη και καταρτίζει πρόγραμμα υποστηρικτικών ενεργειών με αποδέκτη το σύνολο των μαθητών της περιοχής.
«Συνδέουμε, στο πλαίσιο των Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας, σε τοπικό επίπεδο, όλους τους εμπλεκόμενους φορείς που μπορούν να συνεισφέρουν βιώσιμα την εμπειρία και την τεχνογνωσία τους, υλοποιώντας συμπληρωματικές δράσεις, όπως αυτές της ψυχοκοινωνικής υποστήριξης, της συμβουλευτικής και της Διά Βίου Μάθησης» δήλωσε η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας Φώφη Γεννήματα.
Παράλληλα έχει ήδη προχωρήσει με νόμο η κατάργηση της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (ΕΠΑΘ). Πλέον οι εκπαιδευτικοί του μειονοτικού προγράμματος θα είναι απόφοιτοι του Παιδαγωγικού Τμήματος του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Οι φοιτητές που θα προέρχονται από τη μειονότητα θα εισέρχονται στο Τμήμα με ποσόστωση και θα ακολουθούν ειδικό πρόγραμμα σπουδών επιλογής, που θα τους παρέχει ισότιμο με τους υπόλοιπους φοιτητές πτυχίο, αλλά και το δικαίωμα να διδάσκουν στα μειονοτικά σχολεία.
Ακόμη το υπουργείο Παιδείας θέτει ως στόχο τη δημιουργία μεγαλύτερων μειονοτικών σχολείων, τουλάχιστον 4θέσια με στόχο τα 6θεσια. Σήμερα, τα περισσότερα μειονοτικά δημοτικά σχολεία είναι διθέσια, με μικρό αριθμό μαθητών και αντικειμενικές δυσκολίες για την ανάπτυξη ολοκληρωμένων σύγχρονων εκπαιδευτικών προγραμμάτων. http://www.tanea.gr
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/06/blog-post_01.html
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου