Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Το Lonely Planet υμνεί την Πελοπόννησο, τα νερά και τις ομορφιές της και την παρουσιάζει ως τον κορυφαίο προορισμό για το καλοκαίρι του 2016...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
Βαλεντίνος Βασιλέσκου , Réseau International Σύμφωνα με τη συμφωνία για μια ειρηνική διευθέτηση του εμφυλίου πολέμου στη Συρία, δημιουργήθηκ...
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
Αν είναι ακριβή τα όσα δηλώνουν οι Κούρδοι της Συρίας, θα πρόκειται για τη μεγαλύτερη ανατροπή από τότε που ξεκίνησαν τα γεγονότα στη Συρ...
-
Δικαστές, Εισαγγελείς, Βουλευτές, Μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους: Η άσχημη πλευρά του θέματος των αποδοχών τους Του Γιάννη Αποστολί...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011
Οι μαύρες σελίδες της Εθνικής Φρουράς Τα σοβαρότερα θανατηφόρα δυστυχήματα που συγκλόνισαν την Κύπρο
ΤΟΥΜΙΧΑΛΗ ΧΑΤΖΗΣΤΥΛΙΑΝΟΥ
Οι μαύρες σελίδες της Εθνικής Φρουράς δεν έχουν τελειωμό.
Η λίστα με τις ανθρώπινες απώλειες μεγαλώνει, δυστυχώς, όλο και περισσότερο και θα συνεχίσει έτσι, εάν οι αρμόδιοι, με τους χειρισμούς και τις αποφάσεις τους, εξακολουθούν να έχουν το στράτευμα σε κατάσταση παρακμής. Το χθεσινό τραγικό συμβάν στη Ναυτική Βάση «Ευάγγελος Φλωράκης» στο Μαρί γράφτηκε με τα πιο μελανά χρώματα στη σύγχρονη ιστορία του τόπου μας, ως το μεγαλύτερο πολύνεκρο δυστύχημα, που έγινε στα χρονικά της Εθνικής Φρουράς. Αιτία και πάλι ο ανθρώπινος παράγοντας, οι ελλείψεις και οι παραλείψεις.
Τραγική σύμπτωση, πριν ακριβώς εννέα χρόνια, η Κύπρος συγκλονισμένη θρηνούσε τον αδόκητο θάνατο του Αρχηγού της Εθνικής Φρουράς Ευάγγελου Φλωράκη, εις μνήμη του οποίου η Ναυτική Βάση στο Μαρί πήρε το όνομά του.
Ειδικότερα: Στις 10/7/2002 και ώρα 4:20 τα ξημερώματα, ελικόπτερο τύπου «Βell206» κατέπεσε και συνετρίβη στην περιοχή Κουκλιών Πάφου, μετά από αναγκαστική προσγείωση. Το ελικόπτερο απογειώθηκε από τη Λακατάμεια με κατεύθυνση την Αεροπορική Βάση «Ανδρέας Παπανδρέου», με σκοπό ο Αρχηγός να παρακολουθήσει άσκηση. Από την πτώση του ελικοπτέρου σκοτώθηκαν, επίσης, ο Διοικητής της Αεροπορίας, Ταξίαρχος Στέλιος Δεμένεγας, ο υπασπιστής του Αρχηγού, Υποπλοίαρχος Νίκος Γεωργίου και οι δύο χειριστές του ελικοπτέρου, Σμηναγός Πάρις Αθανασιάδης και Υποσμήναγος Μιχάλης Σιακαλλής. Στο μοιραίο ελικόπτερο θα επέβαινε και ο τότε υπουργός Άμυνας Σωκράτης Χάσικος, ο οποίος, λόγω άλλων ειλημμένων υποχρεώσεων που προέκυψαν την υστάτη, ακύρωσε τη μετάβασή του. Η πτώση του ελικοπτέρου «Βell206» ήταν η πρώτη που καταγράφηκε στα 18 χρόνια λειτουργίας της αεροπορικής μονάδας.
Εκπαιδευτικό σκάφος και το Μι35
Όμως, τρία χρόνια μετά, ένα νέο περιστατικό στην Ε.Φ. ήλθε να συγκλονίσει την κοινή γνώμη. Στρατιωτικό εκπαιδευτικό αεροσκάφος, τύπου ΡC- 9, κατέπεσε στις 10/9/2005, σε οικία στο Κολόσσι, αφού πρώτα κτύπησε στο καμπαναριό της εκκλησίας του χωριού. Έχασαν τη ζωή τους ο Σμηναγός Φεραίος Κούλουμος, 33 χρονών και ο Υποσμηναγός Φώτης Κωνσταντίνου, 29 χρονών. Πριν ακόμη εκδοθεί το πόρισμα του τραγικού αυτού δυστυχήματος, άλλο ένα προστέθηκε στη μαύρη λίστα της Ε.Φ. και πάλι με δύο νεκρούς, σε διάστημα μόλις 10 μηνών. Επιθετικό ελικόπτερο, τύπου Μi35, το οποίο απογειώθηκε στις 5/7/2006 και ώρα 9:12 το πρωί από την Αεροπορική Βάση «Ανδρέας Παπανδρέου» για εκπαιδευτική πτήση, κατέπεσε 10 λεπτά αργότερα, δίπλα από τον αυτοκινητόδρομο Πάφου - Λεμεσού, στο ύψος του σκυβαλότοπου της περιοχής Αγία Μαρινούδα. Το μοιραίο ελικόπτερο θεάθηκε να κάνει ελιγμούς πάνω από τον αυτοκινητόδρομο, να παίρνει ύψος και στη συνέχεια να πέφτει με μεγάλη ταχύτητα στο έδαφος. Και οι δύο χειριστές του ελικοπτέρου βρήκαν τραγικό θάνατο. Έχασαν τη ζωή τους ο Ελληνοκύπριος χειριστής, Σμηναγός Ανδρέας Παπασωζόμενος, 31 ετών και ο Ρώσος Σμήναρχος Γιούρι Ολέινικ, 46 ετών, ο οποίος ήταν ανώτερος επιθεωρητής - εκπαιδευτής στη Διοίκηση Αεροπορίας των Ρωσικών Ενόπλων Δυνάμεων.
Ανατροπή οχήματος και η έκρηξη
Στις 15/9/2009, ο καθηγητής πληροφορικής και έφεδρος υπολοχαγός Ιάκωβος Χατζησπύρου,43 χρονών από το Παραλίμνι, τραυματίστηκε θανάσιμα, όταν το στρατιωτικό όχημα που επέβαινε, ως συνοδηγός, ανατράπηκε στο δρόμο Λιοπετρίου - Αυγόρου. Όπως διαπιστώθηκε, το στρατιωτικό όχημα, τύπου «Ακμάτ», ήταν προβληματικό. Λόγω κακής συντήρησης, κόπηκε ο άξονας, γεγονός που προκάλεσε την ανατροπή του και κατ’ επέκταση τον θάνατο του νεαρού οικογενειάρχη και τον τραυματισμό άλλων πέντε έφεδρων.
Στις 5/11/2009 και ώρα 10.50 το πρωί, μια εκκωφαντική έκρηξη ακούστηκε από φυλάκιο της Ε.Φ., ακριβώς απέναντι από τον προμαχώνα Ρόκας, κοντά στην Πύλη Πάφου. Το κακό είχε ήδη γίνει. Ο 29χρονος υπολοχαγός Χαράλαμπος Χαραλάμπους από το Μένοικο κειτόταν νεκρός, ακρωτηριασμένος στα δύο του χέρια και με ένα βαθύ τραύμα στην καρδιά, από ελαττωματική οπλοβομβίδα. Ο ίδιος, που βρέθηκε στην αποθήκη πυρομαχικών για έλεγχο ρουτίνας, με αυτοθυσία, σκέπασε με το σώμα του την οπλοβομβίδα, που του προκάλεσε θανάσιμα τραύματα, σώζοντας έτσι, από βέβαιο θάνατο, τον δόκιμο και τους δύο κληρωτούς στρατιώτες, που τον συνόδευαν. Εντελώς άδικα και λόγω αστοχίας υλικού έχασε τη ζωή του και πριν 18 χρόνια και συγκεκριμένα την 1/6/1993, άλλο ένα αξιόλογο στέλεχος της Ε.Φ., ο Υπολοχαγός Νίκος Ζαμπακίδης.Το δυστύχημα συνέβη στο πεδίο βολής Καλού Χωριού, μετά από βολή ελαττωματικής οπλοβομβίδας. Ο Νίκος Ζαμπακίδης, 29 χρονών από την Κυθρέα, άφησε πίσω του γυναίκα και ένα παιδί, τότε, μόλις 19 μηνών.
Νεκροί στα ναρκοπέδια
Στις 3/3/1994, οι αξιωματικοί της Διμοιρίας Εξολόθρευσης Ναρκών Ξηράς Ανδρέας Ηρακλέους και Σωκράτης Κωνσταντινίδης σκοτώθηκαν κατά την εκτέλεση του καθήκοντος, από έκρηξη νάρκης σε ναρκοπέδιο στο χωριό Πύλα.
Πέντε χρόνια μετά, στις 15/3/1999 ο ανθυπολοχαγός ΣτέλιοςΜασιήνηςάφησε την τελευταία του πνοή, σε ηλικία 31 χρονών, απόέκρηξη νάρκηςστο χωριό Ποταμιά, ενώ εκτελούσε εντεταλμένη υπηρεσία, αχρήστευσης ναρκών.
ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΜΕΤΟΝ ΦΛΩΡΑΚΗ
Αριστερά το μέρος όπου κατέπεσε και συνετρίβη τα ξημερώματα της 10ης Ιουλίου το μοιραίο Βell206, με τον στρατηγό Ευάγγελο Φλωράκη, τον ταξίαρχο Στέλιο Δεμέναγα, τον υποπλοίαρχο Νικόλα Γεωργίου, το σμηναγό Πάρι Αθανασιάδη και τον υποσμηναγό Μιχάλη Σιακαλλή, παρά τα Κούκλια. Οι Αρχές της κοινότητας και το ΓΕΕΦ τέλεσαν στις 6/7/2003 τα αποκαλυπτήρια του μνημείου.
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 12/07/2011
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/07/blog-post_139.html
Οι μαύρες σελίδες της Εθνικής Φρουράς δεν έχουν τελειωμό.
Η λίστα με τις ανθρώπινες απώλειες μεγαλώνει, δυστυχώς, όλο και περισσότερο και θα συνεχίσει έτσι, εάν οι αρμόδιοι, με τους χειρισμούς και τις αποφάσεις τους, εξακολουθούν να έχουν το στράτευμα σε κατάσταση παρακμής. Το χθεσινό τραγικό συμβάν στη Ναυτική Βάση «Ευάγγελος Φλωράκης» στο Μαρί γράφτηκε με τα πιο μελανά χρώματα στη σύγχρονη ιστορία του τόπου μας, ως το μεγαλύτερο πολύνεκρο δυστύχημα, που έγινε στα χρονικά της Εθνικής Φρουράς. Αιτία και πάλι ο ανθρώπινος παράγοντας, οι ελλείψεις και οι παραλείψεις.
Τραγική σύμπτωση, πριν ακριβώς εννέα χρόνια, η Κύπρος συγκλονισμένη θρηνούσε τον αδόκητο θάνατο του Αρχηγού της Εθνικής Φρουράς Ευάγγελου Φλωράκη, εις μνήμη του οποίου η Ναυτική Βάση στο Μαρί πήρε το όνομά του.
Ειδικότερα: Στις 10/7/2002 και ώρα 4:20 τα ξημερώματα, ελικόπτερο τύπου «Βell206» κατέπεσε και συνετρίβη στην περιοχή Κουκλιών Πάφου, μετά από αναγκαστική προσγείωση. Το ελικόπτερο απογειώθηκε από τη Λακατάμεια με κατεύθυνση την Αεροπορική Βάση «Ανδρέας Παπανδρέου», με σκοπό ο Αρχηγός να παρακολουθήσει άσκηση. Από την πτώση του ελικοπτέρου σκοτώθηκαν, επίσης, ο Διοικητής της Αεροπορίας, Ταξίαρχος Στέλιος Δεμένεγας, ο υπασπιστής του Αρχηγού, Υποπλοίαρχος Νίκος Γεωργίου και οι δύο χειριστές του ελικοπτέρου, Σμηναγός Πάρις Αθανασιάδης και Υποσμήναγος Μιχάλης Σιακαλλής. Στο μοιραίο ελικόπτερο θα επέβαινε και ο τότε υπουργός Άμυνας Σωκράτης Χάσικος, ο οποίος, λόγω άλλων ειλημμένων υποχρεώσεων που προέκυψαν την υστάτη, ακύρωσε τη μετάβασή του. Η πτώση του ελικοπτέρου «Βell206» ήταν η πρώτη που καταγράφηκε στα 18 χρόνια λειτουργίας της αεροπορικής μονάδας.
Εκπαιδευτικό σκάφος και το Μι35
Όμως, τρία χρόνια μετά, ένα νέο περιστατικό στην Ε.Φ. ήλθε να συγκλονίσει την κοινή γνώμη. Στρατιωτικό εκπαιδευτικό αεροσκάφος, τύπου ΡC- 9, κατέπεσε στις 10/9/2005, σε οικία στο Κολόσσι, αφού πρώτα κτύπησε στο καμπαναριό της εκκλησίας του χωριού. Έχασαν τη ζωή τους ο Σμηναγός Φεραίος Κούλουμος, 33 χρονών και ο Υποσμηναγός Φώτης Κωνσταντίνου, 29 χρονών. Πριν ακόμη εκδοθεί το πόρισμα του τραγικού αυτού δυστυχήματος, άλλο ένα προστέθηκε στη μαύρη λίστα της Ε.Φ. και πάλι με δύο νεκρούς, σε διάστημα μόλις 10 μηνών. Επιθετικό ελικόπτερο, τύπου Μi35, το οποίο απογειώθηκε στις 5/7/2006 και ώρα 9:12 το πρωί από την Αεροπορική Βάση «Ανδρέας Παπανδρέου» για εκπαιδευτική πτήση, κατέπεσε 10 λεπτά αργότερα, δίπλα από τον αυτοκινητόδρομο Πάφου - Λεμεσού, στο ύψος του σκυβαλότοπου της περιοχής Αγία Μαρινούδα. Το μοιραίο ελικόπτερο θεάθηκε να κάνει ελιγμούς πάνω από τον αυτοκινητόδρομο, να παίρνει ύψος και στη συνέχεια να πέφτει με μεγάλη ταχύτητα στο έδαφος. Και οι δύο χειριστές του ελικοπτέρου βρήκαν τραγικό θάνατο. Έχασαν τη ζωή τους ο Ελληνοκύπριος χειριστής, Σμηναγός Ανδρέας Παπασωζόμενος, 31 ετών και ο Ρώσος Σμήναρχος Γιούρι Ολέινικ, 46 ετών, ο οποίος ήταν ανώτερος επιθεωρητής - εκπαιδευτής στη Διοίκηση Αεροπορίας των Ρωσικών Ενόπλων Δυνάμεων.
Ανατροπή οχήματος και η έκρηξη
Στις 15/9/2009, ο καθηγητής πληροφορικής και έφεδρος υπολοχαγός Ιάκωβος Χατζησπύρου,43 χρονών από το Παραλίμνι, τραυματίστηκε θανάσιμα, όταν το στρατιωτικό όχημα που επέβαινε, ως συνοδηγός, ανατράπηκε στο δρόμο Λιοπετρίου - Αυγόρου. Όπως διαπιστώθηκε, το στρατιωτικό όχημα, τύπου «Ακμάτ», ήταν προβληματικό. Λόγω κακής συντήρησης, κόπηκε ο άξονας, γεγονός που προκάλεσε την ανατροπή του και κατ’ επέκταση τον θάνατο του νεαρού οικογενειάρχη και τον τραυματισμό άλλων πέντε έφεδρων.
Στις 5/11/2009 και ώρα 10.50 το πρωί, μια εκκωφαντική έκρηξη ακούστηκε από φυλάκιο της Ε.Φ., ακριβώς απέναντι από τον προμαχώνα Ρόκας, κοντά στην Πύλη Πάφου. Το κακό είχε ήδη γίνει. Ο 29χρονος υπολοχαγός Χαράλαμπος Χαραλάμπους από το Μένοικο κειτόταν νεκρός, ακρωτηριασμένος στα δύο του χέρια και με ένα βαθύ τραύμα στην καρδιά, από ελαττωματική οπλοβομβίδα. Ο ίδιος, που βρέθηκε στην αποθήκη πυρομαχικών για έλεγχο ρουτίνας, με αυτοθυσία, σκέπασε με το σώμα του την οπλοβομβίδα, που του προκάλεσε θανάσιμα τραύματα, σώζοντας έτσι, από βέβαιο θάνατο, τον δόκιμο και τους δύο κληρωτούς στρατιώτες, που τον συνόδευαν. Εντελώς άδικα και λόγω αστοχίας υλικού έχασε τη ζωή του και πριν 18 χρόνια και συγκεκριμένα την 1/6/1993, άλλο ένα αξιόλογο στέλεχος της Ε.Φ., ο Υπολοχαγός Νίκος Ζαμπακίδης.Το δυστύχημα συνέβη στο πεδίο βολής Καλού Χωριού, μετά από βολή ελαττωματικής οπλοβομβίδας. Ο Νίκος Ζαμπακίδης, 29 χρονών από την Κυθρέα, άφησε πίσω του γυναίκα και ένα παιδί, τότε, μόλις 19 μηνών.
Νεκροί στα ναρκοπέδια
Στις 3/3/1994, οι αξιωματικοί της Διμοιρίας Εξολόθρευσης Ναρκών Ξηράς Ανδρέας Ηρακλέους και Σωκράτης Κωνσταντινίδης σκοτώθηκαν κατά την εκτέλεση του καθήκοντος, από έκρηξη νάρκης σε ναρκοπέδιο στο χωριό Πύλα.
Πέντε χρόνια μετά, στις 15/3/1999 ο ανθυπολοχαγός ΣτέλιοςΜασιήνηςάφησε την τελευταία του πνοή, σε ηλικία 31 χρονών, απόέκρηξη νάρκηςστο χωριό Ποταμιά, ενώ εκτελούσε εντεταλμένη υπηρεσία, αχρήστευσης ναρκών.
ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΜΕΤΟΝ ΦΛΩΡΑΚΗ
Αριστερά το μέρος όπου κατέπεσε και συνετρίβη τα ξημερώματα της 10ης Ιουλίου το μοιραίο Βell206, με τον στρατηγό Ευάγγελο Φλωράκη, τον ταξίαρχο Στέλιο Δεμέναγα, τον υποπλοίαρχο Νικόλα Γεωργίου, το σμηναγό Πάρι Αθανασιάδη και τον υποσμηναγό Μιχάλη Σιακαλλή, παρά τα Κούκλια. Οι Αρχές της κοινότητας και το ΓΕΕΦ τέλεσαν στις 6/7/2003 τα αποκαλυπτήρια του μνημείου.
ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ 12/07/2011
http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/07/blog-post_139.html
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου